PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Idea „trzeciego miejsca” procentuje. Kolejne rekordy w Jurajskiej

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 lip 2017 10:49

 Idea „trzeciego miejsca” procentuje. Kolejne rekordy w Jurajskiej Galeria Jurajska

Rośnie liczba osób odwiedzających Galerię Jurajską. Tylko w pierwszym półroczu 2017 r. centrum handlowe odwiedziło ponad 3,19 mln osób. To kolejny rekord frekwencyjny częstochowskiej galerii.

REKLAMA

Galeria Jurajska zanotowała w pierwszym półroczu 2017 ponad 3,19 miliona odwiedzających, o 4 proc. więcej niż w tym samym okresie przed rokiem. Pod względem liczby klientów, to najlepszy wynik za pierwsze półrocze od otwarcia galerii 8 lat temu. – Po raz kolejny udało się nam przeskoczyć nasz własny rekord frekwencyjny. Wyniki jakie dziś osiągamy są najlepsze w historii  Jurajskiej – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Także poszczególne miesiące I-półrocza wypadają bardzo dobrze. W styczniu galerię odwiedziło ponad 520 tys. osób,  o 2,8 proc.więcej niż w ten sam miesiąc przed rokiem. Bardzo dobrze wypadło także tegoroczne otwarcie sezonu wakacyjnego. W czerwcu galerię odwiedziło ponad 575 tys. osób, czyli aż o 7,3 proc. więcej niż w czerwcu 2016. To również najlepsze otwarcie sezonu letniego w historii galerii.  -  Zyskuje nie tylko całe półrocze, także w poszczególnych miesiącach widzimy bardzo duże wzrosty, na skalę  do tej poru u nas nie notowaną. To zasługa zarówno nowych klientów, zwłaszcza z miast ościennych, ale także klientów, którzy do nas wracają i robią tu regularnie zakupy – ocenia Bugajczyk.

Zdaniem przedstawicieli galerii jest kilka powodów, dla których galeria jako jedna z nielicznych w Polsce, notuje przyrost liczby klientów. Po pierwsze, w ostatnich latach w Jurajskiej zaszły duże zmiany w ofercie. Centrum handlowe poszerzyło swoją ofertę modową, rozbudowało także ofertę wyposażenia wnętrz oraz zdrowia i urody. Tylko od początku 2017 roku w centrum  pojawiło się 5 nowych najemców, a 13 firm zdecydowało się na remont salonu, powiększenie go lub zmianę lokalizacji na większą. Lokomotywą dla Jurajskiej są także nowi najemcy, w tym m.in. marki wprowadzone w 2016 roku np. mający ponad 1577 m kw.  dwupiętrowy salon Carry czy długo wyczekiwane studio fitness Calypso. Duże nadzieje galeria pokłada także w nowym operatorze spożywczym – Biedronce. Supermarket działa w centrum od czerwca tego roku. W lipcowej frekwencji widać już efekty obecności sklepu – mówią przedstawiciele galerii.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA