PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Idea „trzeciego miejsca” procentuje. Kolejne rekordy w Jurajskiej

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 lip 2017 10:49

 Idea „trzeciego miejsca” procentuje. Kolejne rekordy w Jurajskiej Galeria Jurajska

Rośnie liczba osób odwiedzających Galerię Jurajską. Tylko w pierwszym półroczu 2017 r. centrum handlowe odwiedziło ponad 3,19 mln osób. To kolejny rekord frekwencyjny częstochowskiej galerii.

REKLAMA

Galeria Jurajska zanotowała w pierwszym półroczu 2017 ponad 3,19 miliona odwiedzających, o 4 proc. więcej niż w tym samym okresie przed rokiem. Pod względem liczby klientów, to najlepszy wynik za pierwsze półrocze od otwarcia galerii 8 lat temu. – Po raz kolejny udało się nam przeskoczyć nasz własny rekord frekwencyjny. Wyniki jakie dziś osiągamy są najlepsze w historii  Jurajskiej – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Także poszczególne miesiące I-półrocza wypadają bardzo dobrze. W styczniu galerię odwiedziło ponad 520 tys. osób,  o 2,8 proc.więcej niż w ten sam miesiąc przed rokiem. Bardzo dobrze wypadło także tegoroczne otwarcie sezonu wakacyjnego. W czerwcu galerię odwiedziło ponad 575 tys. osób, czyli aż o 7,3 proc. więcej niż w czerwcu 2016. To również najlepsze otwarcie sezonu letniego w historii galerii.  -  Zyskuje nie tylko całe półrocze, także w poszczególnych miesiącach widzimy bardzo duże wzrosty, na skalę  do tej poru u nas nie notowaną. To zasługa zarówno nowych klientów, zwłaszcza z miast ościennych, ale także klientów, którzy do nas wracają i robią tu regularnie zakupy – ocenia Bugajczyk.

Zdaniem przedstawicieli galerii jest kilka powodów, dla których galeria jako jedna z nielicznych w Polsce, notuje przyrost liczby klientów. Po pierwsze, w ostatnich latach w Jurajskiej zaszły duże zmiany w ofercie. Centrum handlowe poszerzyło swoją ofertę modową, rozbudowało także ofertę wyposażenia wnętrz oraz zdrowia i urody. Tylko od początku 2017 roku w centrum  pojawiło się 5 nowych najemców, a 13 firm zdecydowało się na remont salonu, powiększenie go lub zmianę lokalizacji na większą. Lokomotywą dla Jurajskiej są także nowi najemcy, w tym m.in. marki wprowadzone w 2016 roku np. mający ponad 1577 m kw.  dwupiętrowy salon Carry czy długo wyczekiwane studio fitness Calypso. Duże nadzieje galeria pokłada także w nowym operatorze spożywczym – Biedronce. Supermarket działa w centrum od czerwca tego roku. W lipcowej frekwencji widać już efekty obecności sklepu – mówią przedstawiciele galerii.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.