PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Idealna lokalizacja pod inwestycję okiem szefów sieci spożywczych

  • Autor: Dlahandlu.pl/Propertynews.pl
  • 17 paź 2012 10:43

Właściwy wybór lokalizacji decyduje o powodzeniu działalności obiektu handlowego. Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki, zwraca uwagę, że jednym z kluczowych aspektów jest też sam wygląd planowanego sklepu. - Często detale stanowią o sukcesie placówki handlowej. Kluczowy może być np. sposób ukształtowania parkingu przy sklepie - podkreśla prezes Stokrotki.

REKLAMA

Krzysztof Waligórski, pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów, mówi, że sieć uzależnia wszystkie decyzje w tym zakresie od badań rynku danej lokalizacji. - Analizujemy m.in. współczynnik zamożności danego miasta, np. poziom wynagrodzeń czy stopę bezrobocia, badamy też zwyczaje zakupowe mieszkańców danego osiedla. We Francji opracowujemy program, który bierze pod uwagę również takie czynniki, jak migracja czy starzenie się społeczeństwa - wyjaśnia Krzysztof Waligórski.

Maurycy Szczęsny, członek zarządu spółki Kaufland Polska, zaznaczył, że Kaufland jest jedyną siecią na rynku, która nie jest do końca zdefiniowana. Firma posiada markety różnych wielkości, co z łatwością pozwala dopasować się do lokalnego rynku i potrzeb mieszkańców.

Materiały pochodzą z sesji „Rynek handlowy i dystrybucyjny w Polsce i CEE. Perspektywa 2012-2020", która odbyła się w czasie V Forum Rynku Spożywczego i Handlu. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA