PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

IKEA Kraków przedłużyła współpracę z agencją PR

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 gru 2015 14:17

IKEA Kraków przedłużyła współpracę z agencją PR

IKEA Kraków przedłużyła współpracę z Open Media Public Relations. Krakowska agencja już piąty rok odpowiada za realizację strategii działań wizerunkowych firmy.

REKLAMA

IKEA Kraków opiekę nad swoim wizerunkiem po raz pierwszy powierzyła agencji Open Media w lipcu 2012 roku. Współpraca poprzedzona była trzymiesięcznym okresem próbnym, do którego krakowska agencja przystąpiła po wygraniu konkursu ofert. Od tego czasu Open Media odpowiada za realizację spójnej  strategii działań wizerunkowych IKEA Kraków, w tym m.in. za przygotowywanie informacji prasowych, budowanie trwałych relacji z mediami lokalnymi i regionalnymi, bieżące wsparcie klienta w komunikacji marketingowej oraz planowanie, przygotowanie strategii i organizację wydarzeń kierowanych do najbliższego otoczenia.

Od początku współpracy team pracujący dla IKEA Kraków tworzą Agnieszka Dźwigoń oraz Przemysław Pawluś.

IKEA Kraków istnieje od 1998 roku. We wrześniu 2011 roku zakończyła się przebudowa sklepu, po której obiekt stał się jednym z najnowocześniejszych sklepów IKEA w Polsce. W międzynarodowym konkursie IKEA Store Award 2014, IKEA Kraków uznana została za jeden z 5 najlepszych sklepów IKEA na świecie. Ocenie poddawane były m.in. takie czynniki, jak: standardy pracy, niska rotacja pracowników, współpraca z lokalnymi dostawcami czy zadowolenie klientów. IKEA Kraków oferuje ponad 9 tys. produktów zlokalizowanych w 64 inspirujących wnętrzach. Ponadto posiada przestronną restaurację na 500 miejsc siedzących z bezpłatnym dostępem do Internetu, miejscem dla karmiącej mamy oraz strefą zabawy dla najmłodszych, a także bezpłatną bawialnię „Czarodziejski Las Smaland” z opieką dla dzieci w wieku 3-10 lat.

Agencja Public Relations Open Media powstała w 2003 roku i prowadzi m.in. krótko, średnio oraz długofalowe kampanie PR dla firm, produktów i usług. Wśród klientów agencji znaleźli się między innymi: GlaxoSmithKline, Walmark, Europlant PhytoPharm, Suedzucker Polska, Polpharma, Bonarka City Center, Galeria Bronowice, Tarasy Zamkowe, IKEA Kraków, i’coo, Hauck, Bank BPH, ITI Multikino i wielu innych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA