PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

IKEA kusi klientów nowym katalogiem

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 sie 2017 12:28

IKEA kusi klientów nowym katalogiem IKEA, fot. Filip Żołyński

IKEA przyzwyczaiła klientów, że każdy nowy sezon rozpoczyna premierą swojego katalogu.  Najnowsza publikacja na nadchodzący rok wydana została pod hasłem „Zrób miejsce na życie” i ma na celu zainspirowanie odwiedzających sklepy do zmiany życiowej przestrzeni. Premiera katalogu to jednak nie wszystko, marka wprowadza także zmiany w komunikacji marketingowej.

REKLAMA

Katalog IKEA 2018 liczy 324 strony i 4 strony okładki. Został wydrukowany w nakładzie 203 mln egzemplarzy w 35 językach i jest dostępny w 52 krajach. Liczba egzemplarzy dystrybuowanych w Polsce to blisko 7 mln sztuk. Tegoroczna edycja katalogu skupia się na pokoju dziennym.

- W naszej komunikacji skupiamy się na zwykłych ludziach i codziennych sytuacjach. Tym razem pokazujemy życie przez pryzmat zmian – niekoniecznie tylko tych diametralnych, jak np. narodziny dziecka, gdy dla każdego oczywiste jest w konsekwencji przearanżowanie wnętrza, ale także tych niewielkich, z pozoru słabo zauważalnych. Mowa tu chociażby o zmianie pory roku czy dnia, co również może i powinno inicjować nowe myślenie o wyposażeniu naszych mieszkań – podkreśla Michał Pronobis-Proński, lider komunikacji IKEA Retail w Polsce, odpowiedzialny za kampanię katalogową.

Ponadto cyfrowa wersja katalogu IKEA i aplikacja Katalog IKEA uzupełniają wersją drukowaną sprawiając, że jest aktualna i "żyje" przez cały rok. Wariant cyfrowy występuje w 69 odmianach językowych oraz 3 różnych layoutach zoptymalizowanych pod kątem różnych rodzajów mediów (komputer stacjonarny/laptop, smartfon/tablet i Apple TV). Z kolei aplikacja Katalog IKEA zawiera pogłębione treści, w tym filmy nawiązujące do wersji drukowanej katalogu, które dostarczają więcej informacji na temat przedstawianych rozwiązań.

Zmiany zaszły także w obszarze komunikacji marki. Od 21 sierpnia IKEA we współpracy z polskim oddziałem agencji Saatchi & Saatchi IS rozpoczyna działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „IKEA. Niech Żyje Dom!”. Jej otwarciem jest kampania pod hasłem „Życie to zmiany, zrób na nie miejsce. IKEA. Niech Żyje Dom!”.

Poprzednie hasło platformy komunikacyjnej IKEA brzmiało „IKEA. Ty tu urządzisz”, a dotychczasowe działania marki były ściśle z nią związane. Hasło „IKEA. Niech Żyje Dom!” ucieleśnia nową wizję IKEA na polskim rynku. Jego znaczenie opiera się na dwuznaczności – z jednej strony na celebracji domowego życia, w której marka IKEA chce pomóc, ale także na dopasowaniu swojego domu do stale zmieniających się warunków. Co ciekawe bowiem, wiele zmian, z których składa się nasze życie, nie znajduje odzwierciedlenia w naszych domach. IKEA chce, by polskie domy były pełne życia, by żyły wraz ze swoimi domownikami – komentuje Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA