PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Inauguracja sezonu wystaw w Starym Browarze

Inauguracja sezonu wystaw w Starym Browarze
fot. J. Krzyżanowski
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 kwi 2019 09:24

W Galerii Na Dziedzińcu w Starym Browarze trwa wystawa Konkursu 30/30, prezentująca projekty najlepszych okładek wydawnictw muzycznych 2018 roku. To pierwsze z tegorocznych wydarzeń wystawienniczych w Galerii. Program na 2019 rok potwierdza status galerii jako miejsca promującego popkulturę w jej najciekawszych przejawach, na styku designu, mody, muzyki i sztuki.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 kwi 2019 09:24

Wernisaż wystawy Konkursu 30/30 zainaugurował program Galerii na Dziedzińcu na 2019 rok. Prezentacja obejmuje 30 projektów okładek płytowych wybranych przez jury w drodze konkursu. Wystawie towarzyszą oprowadzania i warsztaty, a jej wielkim finałem będą koncerty na scenie 30/30 w Starym Browarze w ramach jednego z najpopularniejszych festiwali polskiej muzyki - Enea Spring Break.

Wystawy w stylu pop

Do momentu sprzedaży Starego Browaru przez Grażynę Kulczyk funduszowi DWS Grundbesitz GmbH w 2015 roku galeria znajdowała się pod opieką Art Stations Foundation. Punktem wyjścia wystaw organizowanych przez Fundację były dzieła z Kolekcji Grażyny Kulczyk. Pierwszą dużą wystawą zorganizowaną po przejęciu Browaru przez Fundusz była spektakularna “Björk Digital” z wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej.

- Wystawą Björk rozpoczęliśmy nowy rozdział w historii Galerii - mówi Joanna Tupalska, dyrektor marketingu Starego Browaru, zarządzająca programem Galerii na Dziedzińcu. Szukaliśmy drogi, żeby jeszcze bardziej zespolić profil Galerii z samym Starym Browarem i przybliżyć ją naszym Klientom. Kluczem do tego stał się język popkultury. Nasz aktualny program wystaw łączy sztukę z modą, muzyką, designem, a prezentacje - często dosłownie, dzięki nowym technologiom - wciągają widza.

Kolejnym wystawienniczym sukcesem Starego Browaru była prezentacja prac fotografa gwiazd Davida LaChapelle’a, zorganizowana z okazji 15-lecia Starego Browaru. Obejrzało ją prawie 150 tysięcy osób. W czasie obchodów jubileuszu Centrum oficjalnie potwierdzono, że wystawy w Galerii na Dziedzińcu pozostaną stałym elementem kalendarium eventowego Browaru.

Po co galerii handlowej galeria sztuki

- Oferta kulturalna w Starym Browarze jest bogata od początku istnienia Centrum. Nie jest, jak w przypadku innych centrów handlowych, reakcją na wprowadzenie niedziel bez handlu, mającą amortyzować spadki odwiedzalności. Sztuka wpisana jest w DNA Browaru niezmiennie, od dnia otwarcia, kiedy w części Atrium została zaprezentowana rzeźba Igora Mitoraja - jeden z symboli miejsca. Stary Browar aktywnie uczestniczy w życiu miasta. Jesteśmy w samym sercu Poznania i - podobnie jak organizacje miejskie - dbamy o to, żeby ludzie chcieli w spędzać czas w centrum miasta. Tworzymy miejsce nie tylko dla jakościowych zakupów, z dopracowanym tenant mixem, ale także świadomie kuratorowany program wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych oraz przestrzeń przyciągającą inicjatywy miejskie, takie jak festiwal muzyczny Enea Spring Break czy Poznań Design Festiwal - mówi Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Starym Browarem. - Istotny jest dla nas nie tylko kulturotwórczy wymiar Galerii, ale także jej oddziaływanie na biznes. Ludzie odwiedzający wystawy zostają w Centrum dłużej. Galeria przyciąga także zupełnie nowe grupy odwiedzających, turystów, budzi zainteresowanie mediów.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.83.37
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.