PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Innowacja w Empiku. System ekspresowej rezerwacji już działa

  • Autor: PropertyNews
  • 24 paź 2017 13:34

Innowacja w Empiku. System ekspresowej rezerwacji już działa fot. mat. prasowe

Empik wprowadza innowacyjne rozwiązanie – ekspresową rezerwację produktu w sklepie. To usługa, której w tej kategorii produktów brakowało. Od teraz książki, muzyka, filmy oraz gry multimedialne i planszowe oraz zabawki można kupować z gwarancją odbioru do dwóch godzin we wskazanym przez klienta salonie.

REKLAMA

Zakupy przez internet to dynamicznie rozwijająca się gałąź rynku. Jej zwolennicy, mimo wskazywania licznych korzyści, skarżą się na konieczność zamawiania z wyprzedzeniem, gdyż nawet najszybsza dostawa trwa minimum 24 godziny. Empik wyszedł naprzeciw tym oczekiwaniom i wprowadził ekspresową rezerwację produktów w salonie. Oznacza to, że wybrany na stronie internetowej przedmiot z kategorii: książka, muzyka, film, gry multimedialne i planszowe oraz zabawki można zarezerwować i odebrać w sklepie.

Klient dostaje informację o skompletowaniu zamówienia szybciej niż po dwóch godzinach. Przy odbiorze można zdecydować, czy produkt spełnia oczekiwania i zapłacić za niego gotówką, kartą lub voucherem. Fazę testów przechodzi aktualnie opcja automatycznej transakcji internetowej z użyciem karty kredytowej. Ekspresowa rezerwacja nie wymaga zakładania konta czy logowania się w sklepie. Wystarczy jedynie podać imię i nazwisko oraz numer telefonu lub adres e-mail, na który zostanie przysłane powiadomienie o skompletowaniu zamówienia dostępnego w wybranym przez klienta salonie.

Program ekspresowej rezerwacji produktu w salonie pilotażowo funkcjonował kilka miesięcy. W tym czasie Empik zaobserwował duże zainteresowanie nowym narzędziem. Obecnie kilkaset osób dziennie korzysta z nowej funkcji, a prognozy przewidują, że w okresie przedświątecznym będą ich tysiące.

– Ekspresowa rezerwacja jest kolejnym narzędziem Empiku łączącym światy online i offline, dzięki czemu jesteśmy liderem omnichannel w Polsce – mówi Szymon Bujalski, dyrektor Empik.com. Aby skorzystać z funkcji ekspresowej rezerwacji produktu w salonie wystarczy kliknąć „sprawdź dostępność” na stronie produktu, a następnie - „zarezerwuj” przy wybranym salonie Empik. Kiedy zamówienie zostanie skompletowane, klient otrzyma wiadomość na podany numer telefonu bądź adres e-mail. Zakupy będą czekały na odbiór do końca następnego dnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kalamburza 2017-10-25 07:25:47
    Innowacja taka, że chyba Musk maczał tam palce. Po prostu przyśpieszyli czas obsługi rezerwacji. Gdzie ta innowacja?

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.