PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Innowacja w Empiku. System ekspresowej rezerwacji już działa

  • Autor: PropertyNews
  • 24 paź 2017 13:34

Innowacja w Empiku. System ekspresowej rezerwacji już działa fot. mat. prasowe

Empik wprowadza innowacyjne rozwiązanie – ekspresową rezerwację produktu w sklepie. To usługa, której w tej kategorii produktów brakowało. Od teraz książki, muzyka, filmy oraz gry multimedialne i planszowe oraz zabawki można kupować z gwarancją odbioru do dwóch godzin we wskazanym przez klienta salonie.

REKLAMA

Zakupy przez internet to dynamicznie rozwijająca się gałąź rynku. Jej zwolennicy, mimo wskazywania licznych korzyści, skarżą się na konieczność zamawiania z wyprzedzeniem, gdyż nawet najszybsza dostawa trwa minimum 24 godziny. Empik wyszedł naprzeciw tym oczekiwaniom i wprowadził ekspresową rezerwację produktów w salonie. Oznacza to, że wybrany na stronie internetowej przedmiot z kategorii: książka, muzyka, film, gry multimedialne i planszowe oraz zabawki można zarezerwować i odebrać w sklepie.

Klient dostaje informację o skompletowaniu zamówienia szybciej niż po dwóch godzinach. Przy odbiorze można zdecydować, czy produkt spełnia oczekiwania i zapłacić za niego gotówką, kartą lub voucherem. Fazę testów przechodzi aktualnie opcja automatycznej transakcji internetowej z użyciem karty kredytowej. Ekspresowa rezerwacja nie wymaga zakładania konta czy logowania się w sklepie. Wystarczy jedynie podać imię i nazwisko oraz numer telefonu lub adres e-mail, na który zostanie przysłane powiadomienie o skompletowaniu zamówienia dostępnego w wybranym przez klienta salonie.

Program ekspresowej rezerwacji produktu w salonie pilotażowo funkcjonował kilka miesięcy. W tym czasie Empik zaobserwował duże zainteresowanie nowym narzędziem. Obecnie kilkaset osób dziennie korzysta z nowej funkcji, a prognozy przewidują, że w okresie przedświątecznym będą ich tysiące.

– Ekspresowa rezerwacja jest kolejnym narzędziem Empiku łączącym światy online i offline, dzięki czemu jesteśmy liderem omnichannel w Polsce – mówi Szymon Bujalski, dyrektor Empik.com. Aby skorzystać z funkcji ekspresowej rezerwacji produktu w salonie wystarczy kliknąć „sprawdź dostępność” na stronie produktu, a następnie - „zarezerwuj” przy wybranym salonie Empik. Kiedy zamówienie zostanie skompletowane, klient otrzyma wiadomość na podany numer telefonu bądź adres e-mail. Zakupy będą czekały na odbiór do końca następnego dnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kalamburza 2017-10-25 07:25:47
    Innowacja taka, że chyba Musk maczał tam palce. Po prostu przyśpieszyli czas obsługi rezerwacji. Gdzie ta innowacja?

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA