PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Innowacyjne technologie w Starym Browarze

  • Autor: Propertynews.pl
  • 18 maj 2015 10:33

Innowacyjne technologie w Starym Browarze Aplikacja Stary Browar, fot. J. Wittchen

Firma Surgebeacon we współpracy z firmą 3R zakończyły pierwszy etap wdrażania technologii iBeacon w Starym Browarze w Poznaniu.

REKLAMA

Efektem wdrożenia pierwszego etapu projektu jest wirtualny przewodnik po znajdujących się w Starym Browarze dziełach sztuki. To wielokrotnie nagradzany, jedyny w Polsce i jeden z nielicznych na świecie obiektów handlowych, które wycieczki zwiedzają niczym muzeum. Dzięki iBeaconom każdy, kto ma na swoim telefonie bezpłatną aplikację „Stary Browar” podchodząc w pobliże eksponatu otrzyma na smartfon informację na jego temat. Dodatkowo będzie też mógł wziąć udział w quizie, w którym nagrodą jest odwiedzenie niedostępnych miejsc historycznego Starego Browaru.

Firma Surgebeacon już przygotowuje się do wdrożenia w Starym Browarze kolejnego etapu funkcjonalności aplikacji. Łącznie w ramach projektu planowane są cztery etapy.

- Stary Browar to miejsce, które od lat wyznacza trendy technologiczne w swojej branży i niewątpliwie jeszcze długo pozostanie prekursorem wielu nowych, użytecznych i mile zaskakujących klientów rozwiązań. To bez wątpienia zasługa Właściciela i Zarządu, którzy doskonale rozumieją zmieniające się potrzeby dzisiejszego klienta i branży. W kolejnych tygodniach zamierzamy uruchomić tu dwie bardzo przydatne funkcjonalności: nawigację po centrum w czasie rzeczywistym i zapamiętywanie miejsca zaparkowanego samochodu – wyjaśnia Marcin Dąbrowski, jeden z założycieli firmy Surgebeacon.

- Dla stałych użytkowników aplikacji przewidzieliśmy specjalne bonusy i nagrody. Najważniejsze dziś to fakt, że statystyki jasno pokazują, że zdecydowana większość użytkowników aplikacji to użytkownicy z włączonym Bluethoothem. To oznacza, że praktycznie każdy klient może już korzystać z udogodnień jakie niesie technologia iBeacon wraz z aplikacją mobilną Starego Browaru. Jasno pokazuje to, że nie istnieje już żadna bariera ani dla klientów tego typu obiektów, ani dla osób decydujących o wdrożeniach technologii w innych nieruchomościach - dodaje Dąbrowski.

- Od lat udostępniamy przestrzeń Starego Browaru do testowania najnowszych technologii. Możemy śmiało powiedzieć, że przyczyniamy się w ten sposób do ich rozwoju, bo nie wszystko da się przecież przetestować w laboratorium. Bycie częścią procesów, które kształtują naszą przyszłość, daje nam dużo satysfakcji. Już dziś myślimy o tym co będzie jutro, a jutro to omnichanneling w naszych unikalnych, ceglanych przestrzeniach, w pełni wykorzystujący społeczny i komercyjny potencjał internetu. – mówi Magdalena Kowalak, prezes zarządu Starego Browaru.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA