PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

InPost nie wystarczy. Rafał Brzoska inwestuje w modę

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 kwi 2016 09:53

InPost nie wystarczy. Rafał Brzoska inwestuje w modę Fot. Jason Button

Rafał Brzoska, twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Kapitałowej Integer.pl, zainwestował w spółkę James Button wraz z Grzegorzem Błażewiczem i Konradem Pawlusem z SALESmanago. Firma specjalizuje się w produkcji odzieży biznesowej.

REKLAMA

W najbliższym czasie spółka planuje wypracować pozycję lidera rynku B2C online w 7 krajach i równolegle rozwinąć B2B dla dedykowanych, dużych klientów korporacyjnych.

- Dostrzegam ogromne perspektywy, jakie stoją przed marką James Button na europejskim rynku odzieżowym. Jestem przekonany, że połączenie bogatego doświadczenia z zakresu ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania rynku e-commerce oraz unikalnego know-how marki James Button sprawi, że w najbliższym czasie spółka będzie intensywnie wzmacniała swoją obecność na kolejnych rynkach. To kolejna spółka, do której wchodzę jako pasywny inwestor – będę wspierać zarząd kompetencjami mentoringowymi w zakresie ekspansji i międzynarodowego e-commerce, bazując na swoim doświadczeniu – komentuje Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • leśny ludek 2018-05-25 11:22:24
    Integer to między innymi paczkomaty inpost. Proste rozwiązania są zazwyczaj najlepsze.
  • Angel 2018-05-28 10:09:59
    Moda to dośc trudna branża. Najlepiej wiedzą to właściciel Reserved, którzy musza płacić podatki za granicą.
  • Golem 2018-05-29 10:06:03
    na rynku jest mało dobrych koszul, szczególnie tych polskich, monopol ma vistula i tylko tyle
  • Annik 2018-05-29 13:50:22
    Na rynku jest całe mnóstwo polskich męskich koszul, nie tylko vistula, jest wólczanka czy recman, których nie trzeba reklamować
  • misiur 2018-05-29 13:53:04
    Polskie koszule to przedewszystkim vistula, z twarzą Lewandowskiego, który projektował też przedostatnią kolekcję
  • pięć 2018-05-30 10:44:22
    Z pewnościa to nie lewandowski zaprojektował tą kolekcjeę, to się tylko tak mówi, że coś powstało we współpracy z hm czy inną firmą, a tak naprawdę to siedzą nad tym projektanci.
  • Tendżerine 2018-06-05 10:27:26
    Mógł zainwestować w Recman ta firma dobrze się rozwija i jest bardzo popularna w całym kraju.
  • Błażejewski 2018-06-05 12:15:26
    Po co inwestować w firmę która dobrze się rozwija i ma już inwestora?
  • Intiger 2018-06-05 13:34:18
    Ciekawe na jakie kraje.
  • Ilman 2018-06-11 09:40:47
    Recman to firma typowo bazarowa, kto by chciał się bawić w modę bazarową:(

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.