PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

InPost nie wystarczy. Rafał Brzoska inwestuje w modę

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 kwi 2016 09:53

InPost nie wystarczy. Rafał Brzoska inwestuje w modę Fot. Jason Button

Rafał Brzoska, twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Kapitałowej Integer.pl, zainwestował w spółkę James Button wraz z Grzegorzem Błażewiczem i Konradem Pawlusem z SALESmanago. Firma specjalizuje się w produkcji odzieży biznesowej.

REKLAMA

W najbliższym czasie spółka planuje wypracować pozycję lidera rynku B2C online w 7 krajach i równolegle rozwinąć B2B dla dedykowanych, dużych klientów korporacyjnych.

- Dostrzegam ogromne perspektywy, jakie stoją przed marką James Button na europejskim rynku odzieżowym. Jestem przekonany, że połączenie bogatego doświadczenia z zakresu ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania rynku e-commerce oraz unikalnego know-how marki James Button sprawi, że w najbliższym czasie spółka będzie intensywnie wzmacniała swoją obecność na kolejnych rynkach. To kolejna spółka, do której wchodzę jako pasywny inwestor – będę wspierać zarząd kompetencjami mentoringowymi w zakresie ekspansji i międzynarodowego e-commerce, bazując na swoim doświadczeniu – komentuje Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA