PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Inteligentna aplikacja dla klientów centrów handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 06 kwi 2016 16:24

Inteligentna aplikacja dla klientów centrów handlowych

Zintegrowany system oświetlenia Indoor Positioning wykorzystuje zainstalowane w sklepie inteligentne oświetlenie LED, które za pośrednictwem specjalnej aplikacji umożliwia przekazywanie klientom informacji na ich smartfony. To propozycja dla centrów handlowych od Philips.

REKLAMA

System Indoor Positioning pozwala na komunikowanie się sklepu z klientem za pośrednictwem inteligentnego oświetlenia LED, przynosząc korzyści obu stronom.

Przekaz dobierany jest na podstawie lokalizacji, w jakiej znajduje się w danym momencie kupujący. W wyniku komunikacji między aplikacją a oświetleniem, klient zyskuje dostęp do informacji i ofert specjalnych w sklepie.

Dzięki zintegrowanemu systemowi oświetlenia Indoor Positioning oraz mobilnej aplikacji, klienci z łatwością mogą odnaleźć produkty, których szukają, wybrać składniki do potraw, które planują przygotować, a nawet otrzymać informacje o rabatach właściwych dla miejsca, w którym aktualnie się znajdują. Dla producentów artykułów sprzedawanych w danym sklepie oznacza to możliwość dotarcia do klienta z informacjami o produkcie bezpośrednio w momencie dokonywania wyboru. Z kolei sieć handlowa uzyskuje strategiczne narzędzie do budowania swojej przewagi konkurencyjnej w oparciu o pozytywne doświadczenie klienta.

Podstawą działania systemu jest transmitowanie danych o lokalizacji przez punkty świetlne poprzez modulację światła (technologia Visible Light Communication), która jest niewidzialna dla ludzkiego oka, ale czytelna dla aparatu smartfona. Po pobraniu aplikacji mobilnej można cieszyć się usługami opartymi na lokalizacji, np. wyszukiwaniem produktów, które mamy na liście zakupów z dokładnością do 30 cm. Przepływ danych odbywa się jednokierunkowo – system oświetleniowy nie gromadzi jakichkolwiek danych osobowych z telefonów.

 – Dążymy do tego, aby zapewnić naszym partnerom działającym w branży sprzedaży detalicznej innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu będą mogli oferować dodatkowe korzyści swoim klientom. Łącząc siły z liderami w tym sektorze, jesteśmy w stanie zaoferować pełną gamę usług, które w pełni wykorzystują możliwości bazującego na oświetleniu LED systemu pozycjonowania i analityki lokalizacyjnej – mówi Bogdan Rogala, General Manager Philips Lighting CEE.

Firma Philips Lighting, będąca częścią korporacji Royal Philips (NYSE: PHG,AEX: PHIA) zrealizowała pierwszy na Bliskim Wschodzie projekt łączący zintegrowane oświetlenie z pozycjonowaniem wewnątrz pomieszczeń. Sieć handlowa, która aktualnie korzysta z usługi to aswaaq ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, jedna z najbardziej innowacyjnych sieci supermarketów i dzielnicowych centrów handlowych na świecie.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA