PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Interaktywna rewolucja. Tego jeszcze w Polsce nie było!

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 kwi 2016 07:26

Interaktywna rewolucja. Tego jeszcze w Polsce nie było! Galeria Kazimierz (mat.pras.)

Na suficie wewnątrz Galerii Kazimierz zostaną zamontowane multimedialne ekrany LED. Jest to ewenement na skalę europejską i pierwszy tego typu projekt na polskim rynku centrów handlowych.

REKLAMA

- Galeria Kazimierz buduje wielopłaszczyznowe doświadczenia zakupowe odwiedzających, zaskakując mnogością najnowocześniejszych rozwiązań. Dzięki rozwijającemu się systemowi ekranów w Galerii, możemy dostarczać informację, przekaz reklamowy oraz rozrywkę w sposób unikalny i atrakcyjny wizualnie - komentuje Anna Duchnowska, prezes polskiego biura Invesco Real Estate, który od początku 2014 jest właścicielem Galerii Kazimierz.

Ekrany są obecnie w trakcie instalacji, która zakończy się na przełomie kwietnia i maja. Partner technologiczny inwestycji – IMS R&D - przygotował dwa ekrany LED: jeden o powierzchni ponad 39 mkw i przekątnej 506 cali waży ok. 585 kg., drugi o powierzchni 52,5 mkw, przekątnej 578 cali oraz wadze ponad 787 kg.

Większy nośnik został zaprojektowany jako ekran interaktywny. Zostaną w nim wykorzystane cztery interaktywne efekty Systemu iFloor, które pozwolą projektować różnego typu animacje z wykorzystaniem czujników ruchu. Dzięki temu osoba znajdująca się w polu widzenia czujników będzie mogła przesunąć pierwszą warstwę tła na ekranie, aby odsłonić kolejną lub za pomocą ruchów dłonią „rozsiewać” drobne elementy graficzne na jednej dużej grafice. Dodatkowo zostanie zainstalowana również możliwość gry typu Human Joystick, polegających na wykorzystaniu ruchu ludzkiego ciała jako „joysticka” do kierowania grą wyświetlaną na ekranie. Na nośniku zainstalowanym w Galerii Kazimierz gra interaktywna Human Joystick zostanie powiązana z systemem iFloor, co pozwoli na płynne łączenie obu funkcji. Interaktywność ekranu zwiększa także możliwości dla reklamodawców, którzy będą mogli tworzyć interaktywnie kampanie reklamowe z wykorzystaniem efektów iFloor oraz gry Human Joystick.

- Ekrany Digital Signage na suficie w Galerii Kazimierz to kolejny innowacyjny projekt, który realizujemy we współpracy z Invesco Real Estate. W zeszłym roku zamontowaliśmy w Galerii Kazimierz dwa równie oryginalne nośniki - jeden o wysokości aż 12 metrów został umieszczony na boku windy w centrum handlowym, a drugi (tzw. Ring), o długości 50 metrów, został zainstalowany wzdłuż wewnętrznego patio. Kontynuacja tej współpracy w zakresie projektowania i produkowania innowacyjnych nośników Digital Signage potwierdza nie tylko profesjonalizm i kompleksowość usług IMS, lecz także wiarygodność firmy jako partnera technologicznego- mówi Przemysław Świderski, New Business Director, IMS.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.