PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Interaktywna strefa relaksu w Blue City - zobacz zdjęcia

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 lut 2016 15:05

Interaktywna strefa relaksu w Blue City - zobacz zdjęcia Interaktywna strefa relaksu w Blue City

Blue City, warszawskie centrum handlowe 4-tej generacji, uruchomiło interaktywną strefę relaksu. Klienci centrum mogą naładować tu telefon, tablet czy laptop. Przygotowano także interaktywną rozrywkę w postaci m.in. gier zręcznościowych a także ponadwymiarowe szachy.

REKLAMA

Interaktywna strefa relaksu Blue City to przestrzeń, w której klienci centrum mogą odpocząć w wygodnych fotelach i pufach oraz skorzystać z oferty interaktywnej rozrywki. Gry zręcznościowe, ponadwymiarowe szachy czy możliwość naładowania urządzeń typu telefon, tablet czy laptop – to tylko niektóre z atrakcji, które znalazły się w nowo otwartej strefie relaksu Blue City.

W ramach długotrwałej strategii cyfryzacji centrum, Blue City regularnie wprowadza udogodnienia technologiczne dla swoich klientów. Jako pierwsze centrum w kraju wprowadziło interaktywne mapy. Na terenie całej galerii klienci mogą korzystać z bezprzewodowego Internetu oraz aplikacji PointFinder, dzięki której bez problemu trafią do wybranego sklepu i otrzymają spersonalizowane oferty rabatowe. Od lipca ubiegłego roku, Blue City współpracuje z aplikacją Qpony – to innowacyjny program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy.

- W 2015 roku stworzyliśmy nową stronę internetową oraz nowe wersje aplikacji mobilnych na IOS i Androida. Liczba wizyt z urządzeń mobilnych na naszej stornie internetowej przekroczyła już 50% - mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City, odpowiedzialny za projekty digital marketingu.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową, koncept wielokrotnie wyróżniany za komfort zakupów i przyjazność klientom, doceniony za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use. Blue City to obecnie ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, fitness klub, liczne atrakcje dla dzieci, a także kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA