PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Interaktywna strefa relaksu w Blue City - zobacz zdjęcia

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 lut 2016 15:05

Interaktywna strefa relaksu w Blue City - zobacz zdjęcia Interaktywna strefa relaksu w Blue City

Blue City, warszawskie centrum handlowe 4-tej generacji, uruchomiło interaktywną strefę relaksu. Klienci centrum mogą naładować tu telefon, tablet czy laptop. Przygotowano także interaktywną rozrywkę w postaci m.in. gier zręcznościowych a także ponadwymiarowe szachy.

REKLAMA

Interaktywna strefa relaksu Blue City to przestrzeń, w której klienci centrum mogą odpocząć w wygodnych fotelach i pufach oraz skorzystać z oferty interaktywnej rozrywki. Gry zręcznościowe, ponadwymiarowe szachy czy możliwość naładowania urządzeń typu telefon, tablet czy laptop – to tylko niektóre z atrakcji, które znalazły się w nowo otwartej strefie relaksu Blue City.

W ramach długotrwałej strategii cyfryzacji centrum, Blue City regularnie wprowadza udogodnienia technologiczne dla swoich klientów. Jako pierwsze centrum w kraju wprowadziło interaktywne mapy. Na terenie całej galerii klienci mogą korzystać z bezprzewodowego Internetu oraz aplikacji PointFinder, dzięki której bez problemu trafią do wybranego sklepu i otrzymają spersonalizowane oferty rabatowe. Od lipca ubiegłego roku, Blue City współpracuje z aplikacją Qpony – to innowacyjny program angażowania klientów w spersonalizowany proces zakupowy.

- W 2015 roku stworzyliśmy nową stronę internetową oraz nowe wersje aplikacji mobilnych na IOS i Androida. Liczba wizyt z urządzeń mobilnych na naszej stornie internetowej przekroczyła już 50% - mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City, odpowiedzialny za projekty digital marketingu.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową, koncept wielokrotnie wyróżniany za komfort zakupów i przyjazność klientom, doceniony za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use. Blue City to obecnie ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, fitness klub, liczne atrakcje dla dzieci, a także kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA