PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Internet i promocje pomogły. CDRL na plusie

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lip 2017 10:00

Internet i promocje pomogły. CDRL na plusie

W czerwcu przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 11,22 mln zł i były o 3% wyższe od zanotowanych przed rokiem. Przychody spółki CDRL w polskim kanale e-commerce wzrosły w minionym miesiącu o jeden procent - do 919 tys. zł.

REKLAMA

- Nadal koncentrujemy się na promocji najnowszych kolekcji, co ma pozytywny wpływ na marże. Zanotowane wyniki są zgodne z naszymi założeniami – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

Łącznie w pierwszej połowie tego roku przychody zanotowane przez polskie sklepy Coccodrillo wyniosły 65,36 mln zł, co oznacza wzrost o 3 proc. w porównaniu do sześciu pierwszych miesięcy poprzedniego roku. W okresie styczeń – czerwiec wzrost w polskim kanale e-commerce wyniósł 16 proc. co przełożyło się na przychody w wysokości 6,53 mln zł

Na koniec 2017 r. CDRL planuje mieć łącznie 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 151 w innych krajach Unii Europejskiej i 126 poza UE. Dla porównania na koniec 2016 r. spółka miała odpowiednio 244 sklepów w Polsce, 137 w innych krajach Unii i 106 poza UE.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA