PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Intersport ma 15 proc. rynku

  • dlahandlu.pl
  • 04 wrz 2013 11:36

Jeszcze w tym roku w listopadzie ruszy nasz nowy sklep w Galerii Bronowice, a na wiosnę przyszłego roku nowy salon w CH Felicity w Lublinie. Ponadto, negocjujemy kolejne otwarcia. Jeśli chodzi o istniejące sklepy, to każdorazowo analizujemy daną lokalizację przy odnowieniu umowy i podejmujemy decyzję biorąc pod uwagę rentowność placówki - napisał Artur Mikołajko, prezes Intersportu podczas czatu inwestorskiego.

REKLAMA

Na pytanie: za jaką część przychodów odpowiadają marki własne? Coś się zmieniło w tym zakresie w ostatnich kwartałach?

Prezes odpowiedział: Udział marek własnych jest na porównywalnym poziomie około kilkunastu procent. Marki własne dla Intersportu stanowią uzupełnienie na niższym i średnim poziomie oferty towarowej. Podstawą handlu sieci jest handel wiodącymi światowymi markami, co odróżnia nas od konkurencji.

Artur Mikołajka zapytany na jakim asortymencie spółka notuje najwyższe rentowności odpowiedział: Ciężki sprzęt sportowy - rowery, narty, sprzęt fitnesowy ma niską marżę, odzież jest na średniej marży, a akcesoria sportowe na najwyższej. W renomowanym sklepie sportowym musimy przedstawić klientowi ofertę wszystkich grup towarowych, z naciskiem na różnorodność.

Prezes pytany o udział sieci w rynku odpowiada: nasz udział, podobnie jak Decathlonu i Go Sportu, rośnie. Wynika to z tego, że wiele małych sklepów sportowych nie wytrzymuje konkurencji i się zamyka. Ponieważ nie ma żadnych dokładnych danych z rynku, trudno dokładnie określić nasz udział. Szacujemy go na ok. 15 %.

  • INTERSPORT 2013-09-05 09:54:33
    Wypowiedź Prezesa Artura Mikołajko została źle powielona z czatu, co wprowadza czytelników Państwa portalu w błąd, ponieważ ciężki sprzęt sportowy nie jest na najwyższej marży tylko najniższej.
    Prawidłowy zapis czatu poniżej:
    piłkarski: Na jakim asortymencie spółka notuje najwyższe rentowności?
    Artur Mikołajko – Prezes Zarządu: Ciężki sprzęt sportowy: rowery, narty, sprzęt fitnesowy ma niską marżę, odzież jest na średniej marży, a akcesoria sportowe na najwyższej. W renomowanym sklepie sportowym musimy przedstawić klientowi ofertę wszystkich grup towarowych, z naciskiem na różnorodność.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA