PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Intimissimi i Calzedonia wchodzą do Gorzowa Wielkopolskiego

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 lut 2014 10:08

1. marca w Centrum Handlowym NoVa Park nastąpi otwarcie salonów Calzedonia oraz Intimissimi. To pierwsze sklepy tych popularnych marek w Gorzowie Wielkopolskim.

REKLAMA

Marka Calzedonia oferuje włoskie wyroby pończosznicze i stroje kąpielowe dla pań, panów i dzieci. Z kolei Intimissimi specjalizuje się w sprzedaży bielizny damskiej i męskiej.

Calzedonia zajmie powierzchnię 55 mkw. i zlokalizowana będzie obok salonów C&A oraz Organique, a lokal Intimissimi o powierzchni 73 mkw. znajdzie się obok perfumerii Sephora i sklepu Claire's.

NoVa Park to największe w województwie lubuskim, którego zostało otwarte 18. kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, Lindex, KappAhl, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super-Pharm, Cubus, Centro, Smyk, Sephora, W.Kruk, Mohito, Bershka, Ryłko czy 4F.

Właścicielami obiektu są węgierski deweloper Futureal oraz irlandzka Grupa Inwestycyjna Caelum Development. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska SA. Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA