PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Inwestorze dbaj o czystość. Tym przyciągniesz klientów do galerii handlowej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 19 mar 2015 12:01

Czystość i bezpieczeństwo, obok ceny i wygody, należą do najważniejszych czynników wpływających na zadowolenie klientów z zakupów w galeriach handlowych - wynika z analizy przeprowadzonej przez CBRE.

REKLAMA

Pod tą opinią podpisują się także eksperci z branży profesjonalnego utrzymania czystości, którzy zwracają uwagę, że procedury dotyczące zachowania higieny w obiektach wielkopowierzchniowych są w dużej mierze porównywalne z zasadami panującymi w placówkach służby zdrowia. Stałe podnoszenie wydajności prac porządkowych staje się więc koniecznością. W jaki sposób zwiększać efektywność tego typu usług przedstawią branżowi specjaliści podczas zbliżających się targów ISSA INTERCLEAN CEE 2015. W dniu 23 kwietnia przewidziany jest panel Zmiana nastawienia z kosztów na zysk dedykowany m.in. osobom zarządzającym właśnie galeriami handlowymi, hipermarketami, supermarketami oraz dyskontami.

Właściwa organizacji pracy, przestrzeganie restrykcyjnych norm, opracowanie jasnych standardów czystości dla każdego obiektu, racjonalne stosowanie - zgodne z opracowanymi standardami - profesjonalnych środków oraz maszyn czyszczących, dodatkowo oparcie usług czystościowych na profesjonalnych, doświadczonych i certyfikowanych firmach zewnętrznych - to podstawowe czynniki wpływające na popularność centrów handlowych wśród klientów.

- Praca osób zatrudnionych przy utrzymaniu czystości centrów handlowych wymaga przestrzegania najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa z jednoczesnym zastosowaniem wydajnych i profesjonalnych środków czystości. Jest to warunek konieczny przede wszystkim ze względu na skalę działalności i niemal nieustanną obecność klientów w obiektach wielkopowierzchniowych. W związku z tym to oczywiste, że większość zadań trzeba wykonywać w godzinach otwarcia placówek - często 24 godziny na dobę - bez dezorganizacji ich działania. Ścisłe respektowanie procedur staję się więc priorytetem, który zabezpiecza przed licznymi zagrożeniami. Odpowiednio prowadzone usługi czystościowe - z uwzględnieniem zasad BHP oraz w zgodzie z opracowanymi standardami - pozwalają wyeliminować m.in. ryzyko wypadków lub niebezpieczeństwo chorób i zakażeń. Powyższe cele można jednak osiągnąć tylko dzięki harmonizacji, standaryzacji i odpowiedniemu zwiększeniu wydajności prac porządkowych. Nie jest to zadanie łatwe, dlatego z pewnością warto zasięgnąć opinii ekspertów, przy okazji zbliżających się targów ISSA INTERCLEAN CEE 2015 - mówi Dariusz Mikołajczyk, prezes zarządu HAKO POLSKA - największego w Polsce dystrybutora profesjonalnych maszyn czyszczących.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA