PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Inwestorze dbaj o czystość. Tym przyciągniesz klientów do galerii handlowej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 19 mar 2015 12:01

Czystość i bezpieczeństwo, obok ceny i wygody, należą do najważniejszych czynników wpływających na zadowolenie klientów z zakupów w galeriach handlowych - wynika z analizy przeprowadzonej przez CBRE.

REKLAMA

Pod tą opinią podpisują się także eksperci z branży profesjonalnego utrzymania czystości, którzy zwracają uwagę, że procedury dotyczące zachowania higieny w obiektach wielkopowierzchniowych są w dużej mierze porównywalne z zasadami panującymi w placówkach służby zdrowia. Stałe podnoszenie wydajności prac porządkowych staje się więc koniecznością. W jaki sposób zwiększać efektywność tego typu usług przedstawią branżowi specjaliści podczas zbliżających się targów ISSA INTERCLEAN CEE 2015. W dniu 23 kwietnia przewidziany jest panel Zmiana nastawienia z kosztów na zysk dedykowany m.in. osobom zarządzającym właśnie galeriami handlowymi, hipermarketami, supermarketami oraz dyskontami.

Właściwa organizacji pracy, przestrzeganie restrykcyjnych norm, opracowanie jasnych standardów czystości dla każdego obiektu, racjonalne stosowanie - zgodne z opracowanymi standardami - profesjonalnych środków oraz maszyn czyszczących, dodatkowo oparcie usług czystościowych na profesjonalnych, doświadczonych i certyfikowanych firmach zewnętrznych - to podstawowe czynniki wpływające na popularność centrów handlowych wśród klientów.

- Praca osób zatrudnionych przy utrzymaniu czystości centrów handlowych wymaga przestrzegania najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa z jednoczesnym zastosowaniem wydajnych i profesjonalnych środków czystości. Jest to warunek konieczny przede wszystkim ze względu na skalę działalności i niemal nieustanną obecność klientów w obiektach wielkopowierzchniowych. W związku z tym to oczywiste, że większość zadań trzeba wykonywać w godzinach otwarcia placówek - często 24 godziny na dobę - bez dezorganizacji ich działania. Ścisłe respektowanie procedur staję się więc priorytetem, który zabezpiecza przed licznymi zagrożeniami. Odpowiednio prowadzone usługi czystościowe - z uwzględnieniem zasad BHP oraz w zgodzie z opracowanymi standardami - pozwalają wyeliminować m.in. ryzyko wypadków lub niebezpieczeństwo chorób i zakażeń. Powyższe cele można jednak osiągnąć tylko dzięki harmonizacji, standaryzacji i odpowiedniemu zwiększeniu wydajności prac porządkowych. Nie jest to zadanie łatwe, dlatego z pewnością warto zasięgnąć opinii ekspertów, przy okazji zbliżających się targów ISSA INTERCLEAN CEE 2015 - mówi Dariusz Mikołajczyk, prezes zarządu HAKO POLSKA - największego w Polsce dystrybutora profesjonalnych maszyn czyszczących.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA