PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Inwestycje w Jurajskiej

Inwestycje w Jurajskiej
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 sty 2019 10:06

Galeria Jurajska ma ambitne plany na 2019 rok. Na poziome + 2 pojawi się nowa aranżacja pasaży, a także nowa aranżacja sufitów. Kontynuowana będzie także wymiana posadzki. Modernizację czekają także wejścia na z parkingu z poziomu +1 i +2.


  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 sty 2019 10:06

W planach jest stworzenie także nowego parkingu na 130 samochodów oraz nowa aranżacja wejścia od strony bulwarów Warty. Powstaną także m.in. nowe miejsca postojowe dla rowerzystów. W planach są także nowe otwarcia, w tym m.in. sklepów Mango i Guess.

 Rekordowy rok 

2018 rok okazał się być rekordowy dla Galerii Jurajskiej.  Od stycznia do grudnia to centrum handlowe odwiedziło blisko 7,2 mln klientów. Aż o ćwierć miliona więcej niż w tym samym okresie przed rokiem i o ponad pół miliona więcej niż 2016 roku.

- Ten rok był wyzwaniem i wielką niewiadomą, ale bardzo mocna pozycja Galerii Jurajskiej na regionalnym rynku pozwoliła nam na utrzymanie zwyżkowego trendu na bardzo stabilnym poziomie. Co więcej, udało się nam osiągnąć także kilka spektakularnych frekwencyjnych sukcesów w ciągu roku, których nie notowaliśmy w latach ubiegłych – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ale nie tylko footfall w 2018 roku był na plusie, także obroty galerii. Miniony rok Jurajska kończy z ponad 5-procentowym wzrostem obrotów, podczas kiedy wskaźniki dla całego rynku mówią o zaledwie 2,2-procentowym wzroście – podaje Retail Institute.

- Nasi  najemcy zarabiają, a w 2018 roku odnotowali jeszcze lepsze wyniki finansowe i to przy niższej dynamice sprzedaży obserwowanej na polskim rynku zwłaszcza przez sieci odzieżowe. Wpływ na to miała zarówno dobrze skrojona i dopasowana do regionalnego rynku oferta, jak również powiększenie się zasięgu oddziaływania galerii – mówi Roman Bugajczyk.

Od stycznia do grudnia w galerii pojawiło się aż 11 nowych najemców, w tym m.in. Femestage, Mihiderka, Bobby Burger, Strefa Sushi, Bon Apetito, Pepco, X-Zone czy Jack&Jones. W procesie rekomercjalizacji galeria przedłużyła aż 22 umowy z dotychczasowymi najemcami. 

24 partnerów biznesowych Jurajskiej w 2018 roku zmodernizowało swoje sklepy, z czego aż 12 powiększyło swoje lokale handlowe. W tym gronie znaleźć można m.in. Bajkowy Labirynt, Cropp, House i Sinsay. Trzy ostatnie marki należące do LPP SA wynajęły dodatkowo 570 m kw.  14 marek zdecydowało się na relokację.

- To był rok dużych zmian w ofercie, a także rok umacniania jej. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii komercjalizacji udało się nam wzbogacić zarówno kluczową dla nas ofertę modową, jak również ofertę rozrywkową, zwłaszcza o nowoczesny kids play oraz kolejne restauracje, także z segmentu casual dining – mówi Anna Borecka-Suda, leasing manager Galerii Jurajskiej.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.230.84.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.