PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Jak Barbara Kurdej-Szatan zaskoczyła klientów Silesia City Center

Jak Barbara Kurdej-Szatan zaskoczyła klientów Silesia City Center
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lut 2018 15:47

W dobie społeczeństwa medialnego i ilości wyreżyserowanych spotów Silesia City Center postawiła na ciekawą i nietypową formę angażującej reklamy. Na terenie największego centrum handlowego na Śląsku zorganizowano prank, w którym wzięli udział niczego nieświadomi klienci. Do akcji zaangażowano popularną aktorkę, Barbarę Kurdej-Szatan.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lut 2018 15:47

Zjawisko prankvertisingu (z ang. prank – żart, psikus, advertising – reklama) nie jest nową formą zabawy. Często kojarzy się z ukrytą kamerą i niczego nieświadomymi uczestnikami. Nowe pozostaje natomiast jego zastosowanie. „Prankvertising” to ciekawa forma reklamy przez dowcip. Nasi klienci wzięli udział w nietypowym eksperymencie – gdy podchodzili do punktu informacji w celu otrzymania pomocy, byli wkręcani w różnego rodzaju zabawne sytuacje – mówi Iwona Mroczek, dyrektor Silesia City Center.

Jak Barbara Kurdej-Szatan sprawdzała ich cierpliwość? Wśród przykładowych sytuacji znalazły się takie jak: skserowanie za dużej liczby kartek i żądanie zapłaty za dodatkowy wydruk, wydanie złej ilości reszty, podawanie błędnych informacji, słuchanie muzyki czy rozmowa przez telefon podczas obsługi klienta. A jak na te żarty reagowali uczestnicy pranku? Pomimo tego, że ich cierpliwość została wystawiona na próbę, reakcje były bardzo pozytywne. Nikt nie spodziewał się, że w miejscu, w którym zawsze otrzymuje się pomoc, może dojść do (kontrolowanej) niejasności. Zdecydowaliśmy się na taką akcję, aby pokazać autentyczność i prawdziwe emocje, jakie spotykają nas każdego dnia – także podczas zakupów. Najważniejsi są dla nas klienci, dlatego chcieliśmy w zabawny sposób zaangażować ich w akcję i pozytywnie zaskoczyć – tłumaczy Iwona Mroczek. Po zdemaskowaniu tajemniczego gościa, klienci otrzymywali bony podarunkowe do Silesia City Center, autograf oraz możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia z Barbarą Kurdej-Szatan.

Oprócz pranku aktorka przeprowadziła ankietę na terenie największego centrum handlowego na Śląsku z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet. Dopytywała klientki o ich wymarzone i nietrafione prezenty. Osoby, które wzięły udział w rozmowie, również nagradzała bonem podarunkowym.
To nie pierwsza tak nietypowa akcja marketingowa, na jaką zdecydowało się Silesia City Center. To właśnie w tym największym centrum handlowym na Śląsku powstał słynny domek youtuberów, w którym mieszkali Littlemooonster oraz Stuu. W ostatnim czasie aktorzy najpopularniejszego na polskim Youtube serialu „Nieprzygotowani” nakręcili tam również odcinek, który tylko w dzień premiery oglądnęło niemal pół miliona widzów. Aktorzy serialu razem z grupą Abstra.TV wzięli udział w spotkaniach z klientami SCC, przyciągając liczne grono fanów.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.175.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.