PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak Dekada wybiera lokalizacje swoich parków

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 sie 2017 09:24

Jak Dekada wybiera lokalizacje swoich parków Dekada

Centra handlowe Dekada to obiekty umożliwiające szybkie i wygodne zakupy. Aleksander Walczak, prezes firmy, tłumaczy, w jaki sposób dobierane są lokalizacje kolejnych obiektów.

REKLAMA

- Budujemy obiekty handlowe zlokalizowane w centrum miasta lub dużego osiedla, gdzie spora część klientów może dostać się pieszo, komunikacją miejską lub własnym samochodem - mówi Aleksander Walczak, prezes zarządu Dekada.

- Dla nas bardzo ważny jest łatwy dostęp klientów w preferowany przez nich sposób. Takie warunki spełniają przeważnie tylko lokalizacje śródmiejskie. Łatwy dostęp do centrum handlowego to także miejsca do parkowania, gdzie odwiedzający mogą pozostawić swój pojazd na czas zakupów. Wszystkie nasze obiekty posiadają wygodne parkingi – dodaje A. Walczak.

Obiekty Dekady, ze względu na lokalizację, stanowią zazwyczaj dla okolicznych mieszkańców centra handlowe pierwszego wyboru. Formuła oparta na idei convenience shopping center zapewnia komfortowy dostęp do najbardziej potrzebnych produktów i usług. Nowoczesne, dobrze zaprojektowane obiekty w centrum miasta przyciągają dużą liczbę klientów, co buduje w najbardziej prawidłowy sposób strukturę i siłę oddziaływania danego miasta. Kilka obiektów Dekady, oprócz śródmiejskiej lokalizacji, charakteryzuje się połączeniem z dworcami autobusowym. W ramach takich inwestycji Dekada buduje nowe budynki i place dworcowe.

- Łączenie centrów komunikacyjnych z centrami handlowymi jest naturalnym procesem wynikającym z potrzeby podnoszenia standardu życia. Ludzie mają coraz mniej czasu i chcą coraz wygodniej żyć. Zakupy po drodze z pracy lub szkoły, czy przy okazji podróży to duże ułatwienie. Jeżeli dworzec jest zlokalizowany w centrum miasta, a tak jest w większości przypadków, to automatycznie jest to dobra lokalizacja handlowa dla wszystkich mieszkańców miasta oraz regionu. Stąd nasze kolejne zintegrowane centra handlowo-komunikacyjne powstające w Mińsku Mazowieckim i Koninie, realizowane we współpracy z PKP i jej spółką zależną XCity – mówi Aleksander Walczak, prezes zarządu Dekada.

Dekada Mińsk Mazowiecki będzie budynkiem typu strip mall, w ścisłym centrum miasta. W ramach inwestycji powstaną nowe dworce: kolejowy i autobusowy, które łącznie obsłużą rocznie około 2 mln pasażerów. Mińska Dekada z wygodnym parkingiem stanowić będzie funkcjonalne i wygodne miejsce na szybkie zakupy. Obiekt tego samego typu będzie również w centrum Konina. Tutaj także powstaną nowe dworce: kolejowy i autobusowy, w których rocznie pojawi się około 1 mln pasażerów. W pobliżu znajdują się duże osiedla mieszkaniowe, a rozwinięta sieć komunikacji miejskiej oraz wygodna infrastruktura drogowa zapewnią doskonały dostęp do zintegrowanego centrum handlowo-komunikacyjnego.

Otwarcie Dekad w Mińsku Mazowieckim i Koninie zaplanowano na II połowę 2018 roku.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA