PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak event oddziaływuje na sprzedaż w centrum handlowym?

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 sty 2015 11:00

Jak event oddziaływuje na sprzedaż w centrum handlowym?

Informacje na temat rezultatów eventu w centrum handlowym, jak np: skali zainteresowania wydarzeniem, czasu przebywania klientów na terenie gdyńskiego centrum, ich zachowań, poziomu zainteresowania ofertą poszczególnych najemców to efekt analizy przeprowadzonej dla Centrum Riviera przez firmę Cherry.

REKLAMA

Powstał raport pokazujący zachowania klientów podczas eventu. Analiza przyniosła wiele wniosków, które w wymierny sposób mogą wspomogać procesy zarządzania i optymalizacji wydatków na wydarzenia promocyjne.

Wykonana przez Cherry analiza dotyczyła eventu zorganizowanego w CH Riviera z okazji pierwszej rocznicy powstania tego centrum. Firma Cherry przeprowadziła analizę porównawczą „okresu bazowego" (przed eventem) z „okresem badanym" (event), a uzyskane wyniki porównano dodatkowo z „okresem post" (po evencie). Dzięki badaniu wiadomo np., że w dniu eventu liczba osób odwiedzających centrum handlowe wzrosła o 22 proc., a aż 38 proc. tego wzrostu wygenerowali klienci, którzy w centrum handlowym pojawili się po raz pierwszy.

Sklepy marek odzieżowych, współpracujących przy organizacji eventu odwiedziło średnio ponad 1,5 razy więcej klientów niż w okresie bazowym, jedną z drogerii blisko 3 - krotnie więcej, zaś jedną z kawiarni 1,5 razy więcej. Jednocześnie odnotowano nieduży spadek odwiedzin w supermarkecie znajdującym się na terenie centrum. Co ciekawe, przybyli w dniu eventu klienci przebywali na terenie galerii znacznie dłużej niż zwykle - największy był odsetek osób, które spędziły w niej więcej niż 3 godziny.

Jednym z ważniejszych wniosków potwierdzających skuteczność wydarzenia jest to, że aż 10 proc. nowych klientów powróciło do centrum w ciągu 30 dni od eventu. Dane dostarczone przez raport mogą pomóc w zarządzaniu i planowaniu skutecznych akcji w przyszłości.

Cherry - Busines Performance Management - to firma świadcząca usługi z obszaru big data i business intelligence. Jej oferta dedykowana jest operatorom centrów i sieci handlowych. Działalność firmy opiera się na autorskim narzędziu - platformie analitycznej Indoor Trax. System analizuje i przetwarza dane pozyskane na podstawie monitoringu użytkowników telefonów komórkowych na terenie centrum handlowego. Cherry dostarcza statystyki oraz standardowe i dedykowane raporty, które wspomagają procesy zarzadzania. Kluczowym klientem firmy jest Mayland - operator centrów Karolinka, Jantar, Pogoria i Riviera.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA