PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak Gemini Park Bielsko-Biała stało się centrum rodzinnym

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 wrz 2017 09:37

Jak Gemini Park Bielsko-Biała stało się centrum rodzinnym Gemini Park Bielsko-Biała

Jedną z pierwszych decyzji, którą podjęliśmy wspólnie z zarządem była zmiana pozycjonowania centrum z modowego na rodzinne. Zależało nam na odróżnieniu się od konkurencji, odpowiadając jednocześnie na trendy rynkowe i konsumenckie - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała.

REKLAMA

- Przygotowaliśmy długofalową strategię rozwoju. Strategia ta opiera się na kilku kluczowych dla nas obszarach. Po pierwsze stworzenie optymalnego i odróżniającego się od lokalnej konkurencji tenant mixu odpowiadającego na potrzeby rodzin z dziećmi. Po drugie zmiana strategii marketingowej. Skoncentrowaliśmy się na działaniach skierowanych do rodziny. Trzecim z obszarów, na którym się skupiliśmy było zapewnienie, aby klienci, którzy nas odwiedzają czuli się komfortowo. Komfortowo już od wjazdu na parking. Jako pierwsi i jak dotąd jedyni w regionie wdrożyliśmy nowoczesny system parkingowy ułatwiający kierowcom nie tylko parkowanie, ale także płynne poruszanie się po parkingu. Kolejnym ważnym dla rozwoju Gemini Park Bielsko-Biała obszarem było zagospodarowanie terenów zewnętrznych w taki sposób, aby wprowadzić nowe, niedostępne wewnątrz centrum funkcje maksymalnie wzbogacające ofertę rekreacyjno-rozrywkową. Chcąc się wyróżnić na tle konkurencji w 2016 roku zbudowaliśmy obok centrum ekologiczny park rozrywki W DECHE. Na powierzchni 5 tys. mkw. zlokalizowano ponad 40 oryginalnych, drewnianych atrakcji. Konsekwentna realizacja strategicznych założeń przełożyła się na znaczącą poprawę wyników footfallu, obrotów i komercjalizacji centrum - Krzysztof Brączek.

W 2016 roku Gemini Park Bielsko-Biała odwiedziło o 83 proc. więcej klientów niż w roku 2013, a wyniki pierwszych siedmiu miesięcy 2017 roku pozwalają szacować, iż w tym roku osiągnięty zostanie wynik o ponad 100 proc. lepszy niż w 2013 r. Na tym oczywiście nie poprzestajemy. - W planach mamy m. in. nowoczesne strefy odpoczynku w pasażach handlowych, otwarcie pierwszej w mieście stacji ładowania samochodów elektrycznych, parking dla motocykli i autokarów. W przyszłym roku powiększymy także Park W DECHE, a we współpracy z Urzędem Miasta zrewitalizujemy i wyposażymy w nowe, innowacyjne funkcje tereny otaczające centrum – dodaje Krzysztof Brączek.

Krzysztof Brączek objął funkcję dyrektora Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała w trakcie rozbudowy, komercjalizacji rozbudowywanej części centrum oraz rekomercjalizacji jego starej części.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA