PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak Gemini Park Bielsko-Biała stało się centrum rodzinnym

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 wrz 2017 09:37

Jak Gemini Park Bielsko-Biała stało się centrum rodzinnym Gemini Park Bielsko-Biała

Jedną z pierwszych decyzji, którą podjęliśmy wspólnie z zarządem była zmiana pozycjonowania centrum z modowego na rodzinne. Zależało nam na odróżnieniu się od konkurencji, odpowiadając jednocześnie na trendy rynkowe i konsumenckie - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała.

REKLAMA

- Przygotowaliśmy długofalową strategię rozwoju. Strategia ta opiera się na kilku kluczowych dla nas obszarach. Po pierwsze stworzenie optymalnego i odróżniającego się od lokalnej konkurencji tenant mixu odpowiadającego na potrzeby rodzin z dziećmi. Po drugie zmiana strategii marketingowej. Skoncentrowaliśmy się na działaniach skierowanych do rodziny. Trzecim z obszarów, na którym się skupiliśmy było zapewnienie, aby klienci, którzy nas odwiedzają czuli się komfortowo. Komfortowo już od wjazdu na parking. Jako pierwsi i jak dotąd jedyni w regionie wdrożyliśmy nowoczesny system parkingowy ułatwiający kierowcom nie tylko parkowanie, ale także płynne poruszanie się po parkingu. Kolejnym ważnym dla rozwoju Gemini Park Bielsko-Biała obszarem było zagospodarowanie terenów zewnętrznych w taki sposób, aby wprowadzić nowe, niedostępne wewnątrz centrum funkcje maksymalnie wzbogacające ofertę rekreacyjno-rozrywkową. Chcąc się wyróżnić na tle konkurencji w 2016 roku zbudowaliśmy obok centrum ekologiczny park rozrywki W DECHE. Na powierzchni 5 tys. mkw. zlokalizowano ponad 40 oryginalnych, drewnianych atrakcji. Konsekwentna realizacja strategicznych założeń przełożyła się na znaczącą poprawę wyników footfallu, obrotów i komercjalizacji centrum - Krzysztof Brączek.

W 2016 roku Gemini Park Bielsko-Biała odwiedziło o 83 proc. więcej klientów niż w roku 2013, a wyniki pierwszych siedmiu miesięcy 2017 roku pozwalają szacować, iż w tym roku osiągnięty zostanie wynik o ponad 100 proc. lepszy niż w 2013 r. Na tym oczywiście nie poprzestajemy. - W planach mamy m. in. nowoczesne strefy odpoczynku w pasażach handlowych, otwarcie pierwszej w mieście stacji ładowania samochodów elektrycznych, parking dla motocykli i autokarów. W przyszłym roku powiększymy także Park W DECHE, a we współpracy z Urzędem Miasta zrewitalizujemy i wyposażymy w nowe, innowacyjne funkcje tereny otaczające centrum – dodaje Krzysztof Brączek.

Krzysztof Brączek objął funkcję dyrektora Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała w trakcie rozbudowy, komercjalizacji rozbudowywanej części centrum oraz rekomercjalizacji jego starej części.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.