PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak NoVa Park dba o wizerunek?

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 wrz 2016 12:02

Jak NoVa Park dba o wizerunek? NoVa Park, mat. prasowe

Z początkiem września ruszyła kampania wizerunkowa NoVa Park promująca najnowsze kolekcje na sezon jesień-zima 2016/2017. Kampanii będzie towarzyszyć akcja buy&get „Doceniamy, nagradzamy”, w czasie której klienci będą otrzymywać w podziękowaniu za zakupy w NoVa Park wielofunkcyjne słoiki.

REKLAMA

Najnowsza kampania, której bohaterami są ambasadorowie NoVa Park – Państwo Paluchowie z synem Tomkiem – nawiązuje kolorystycznie do złotej polskiej jesieni kojarzącej się z brązowymi kasztanami w parku czy złotymi liśćmi pod stopami. Wykorzystanie w kampanii ciepłych barw (brązów, żółci) ma się również kojarzyć z ciepłem ogniska domowego, które zawsze tworzy rodzina, będąca najważniejszą grupą docelową NoVa Park.

Uzupełnieniem kampanii wizerunkowej będzie kolejna odsłona akcji „Doceniamy, nagradzamy”, zaplanowana na 9-11 września. Klienci, którzy zrobią zakupy na kwotę minimum 55 złotych, mają szansę otrzymać w prezencie słoiki z kolorowym wieczkiem wypełnione zestawami aromatycznych herbat lub słoiki dekoracyjne wypełnione cebulkami tulipana czy świeczką.

- NoVa Park to centrum rodzinne, czego odzwierciedleniem jest najnowsza kampania wizerunkowa promująca jesienne kolekcje, której motywem przewodnim jest szczęśliwa rodzina. Chcemy pokazać mieszkańcom Gorzowa i regionu, że NoVa Park oferuje nową jakość zakupów i spędzania czasu z najbliższymi. Zależy nam również na regularnym nagradzaniu klientów upominkami w podziękowaniu za dokonywane zakupy, do czego wykorzystujemy akcje prosprzedażowe ‘Doceniamy, nagradzamy” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.

Kampania wizerunkowa „W ciepłym stylu” jest realizowana z wykorzystaniem billboardów, materiałów POS, mediów społecznościowych, digital signage oraz strony internetowej. Kampania outdoorowa nowych kolekcji w NoVa Park potrwa do połowy listopada.

Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.