PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak NoVa Park dba o wizerunek?

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 wrz 2016 12:02

Jak NoVa Park dba o wizerunek? NoVa Park, mat. prasowe

Z początkiem września ruszyła kampania wizerunkowa NoVa Park promująca najnowsze kolekcje na sezon jesień-zima 2016/2017. Kampanii będzie towarzyszyć akcja buy&get „Doceniamy, nagradzamy”, w czasie której klienci będą otrzymywać w podziękowaniu za zakupy w NoVa Park wielofunkcyjne słoiki.

REKLAMA

Najnowsza kampania, której bohaterami są ambasadorowie NoVa Park – Państwo Paluchowie z synem Tomkiem – nawiązuje kolorystycznie do złotej polskiej jesieni kojarzącej się z brązowymi kasztanami w parku czy złotymi liśćmi pod stopami. Wykorzystanie w kampanii ciepłych barw (brązów, żółci) ma się również kojarzyć z ciepłem ogniska domowego, które zawsze tworzy rodzina, będąca najważniejszą grupą docelową NoVa Park.

Uzupełnieniem kampanii wizerunkowej będzie kolejna odsłona akcji „Doceniamy, nagradzamy”, zaplanowana na 9-11 września. Klienci, którzy zrobią zakupy na kwotę minimum 55 złotych, mają szansę otrzymać w prezencie słoiki z kolorowym wieczkiem wypełnione zestawami aromatycznych herbat lub słoiki dekoracyjne wypełnione cebulkami tulipana czy świeczką.

- NoVa Park to centrum rodzinne, czego odzwierciedleniem jest najnowsza kampania wizerunkowa promująca jesienne kolekcje, której motywem przewodnim jest szczęśliwa rodzina. Chcemy pokazać mieszkańcom Gorzowa i regionu, że NoVa Park oferuje nową jakość zakupów i spędzania czasu z najbliższymi. Zależy nam również na regularnym nagradzaniu klientów upominkami w podziękowaniu za dokonywane zakupy, do czego wykorzystujemy akcje prosprzedażowe ‘Doceniamy, nagradzamy” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.

Kampania wizerunkowa „W ciepłym stylu” jest realizowana z wykorzystaniem billboardów, materiałów POS, mediów społecznościowych, digital signage oraz strony internetowej. Kampania outdoorowa nowych kolekcji w NoVa Park potrwa do połowy listopada.

Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA