PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak odnieść sukces w centrum? Forum Gdańsk zna przepis

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 29 paź 2015 13:49

Jak odnieść sukces w centrum? Forum Gdańsk zna przepis Forum Gdańsk

Trójmiasto odwiedza wielu turystów, dlatego tworząc i komercjalizując projekt w samym sercu miasta, należy uwzględnić także ich potrzeby - mówi Małgorzata Słowik, dyrektor działu leasingu Multi Poland.

REKLAMA

 Największym wyzwaniem trójmiejskiego rynku centrów handlowych jest duże nasycenie, jednak zdaniem przedstawicielki Multi Poland wciąż jest tam miejsce na nowe inwestycje.

- Częściowo wynika to z układu urbanistycznego Trójmiasta, które jest rozciągnięte wzdłuż brzegu Zatoki Gdańskiej i nie tworzy zwartej aglomeracji. Forum Gdańsk powstaje w samym centrum Gdańska, w ramach rewitalizacji historycznego Targu Siennego i Targu Rakowego. Trudno wyobrazić sobie lepszą lokalizację - mówi Małgorzata Słowik, dyrektor działu leasingu Multi Poland. - Chcemy przywrócić tradycje handlowe tego miejsca, a także stworzyć tu nowoczesną, tętniąca życiem przestrzeń publiczną, oferującą różnorodne możliwości spędzania czasu wolnego zarówno mieszkańcom Trójmiasta, jak i odwiedzającym je turystom. W ramach projektu Gdańsk zyska też nowe rozwiązania infrastrukturalne, które znacząco usprawnią komunikację w centrum miasta, a jednocześnie ułatwią dojazd do naszego obiektu.

Jak zapewnia Małgorzata Słowik, dzięki strategicznej lokalizacji w centralnym punkcie aglomeracji oraz ciekawemu projektowi łączącemu wiele funkcji, Forum Gdańsk cieszy się dużym zainteresowaniem najemców. - Do otwarcia kompleksu pozostały ponad dwa lata, a jest on już skomercjalizowany w ponad 60 procentach - mówi. - Prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi firmami. Klienci znajdą u nas szeroką, zróżnicowaną ofertę modnych polskich oraz międzynarodowych marek, a także punkty lokalnych przedsiębiorców, dobrze znanych mieszkańcom Gdańska. Łącznie na 62 tys. mkw. powierzchni komercyjnej znajdzie się około 220 lokali handlowych i usługowych, największe w Trójmieście, 
9-ekranowe Multikino, klub fitness Pure Jatomi, restauracje i kawiarnie oraz wielopoziomowy parking na około 
1,1 tys. miejsc. - wylicza.

Prawie w całości wynajęta jest strefa foodcourt. Jej wyjątkowym atutem będzie taras przy zaaranżowanej zielenią skarpie od strony Wałów Jagiellońskich, z którego będzie się roztaczał piękny widok na zabytkowe Główne Miasto. Wejścia do lokali będą zarówno od wewnątrz galerii, jak i z zewnątrz, od strony skarpy. Dzięki temu restauracje mogą być otwarte do późnych godzin, nawet po zamknięciu centrum handlowego.

  • 1
  • 2
  • Nick Knight 2015-11-01 09:41:00
    Another shopping mall that add nothing new, does not connect parts of the city, but rather the opposite , It adds no real improvements, but could have with more thought. It points to the very poor urban planning in Gdansk.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA