PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak odnieść sukces w centrum? Forum Gdańsk zna przepis

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 29 paź 2015 13:49

Jak odnieść sukces w centrum? Forum Gdańsk zna przepis Forum Gdańsk

Trójmiasto odwiedza wielu turystów, dlatego tworząc i komercjalizując projekt w samym sercu miasta, należy uwzględnić także ich potrzeby - mówi Małgorzata Słowik, dyrektor działu leasingu Multi Poland.

REKLAMA

 Największym wyzwaniem trójmiejskiego rynku centrów handlowych jest duże nasycenie, jednak zdaniem przedstawicielki Multi Poland wciąż jest tam miejsce na nowe inwestycje.

- Częściowo wynika to z układu urbanistycznego Trójmiasta, które jest rozciągnięte wzdłuż brzegu Zatoki Gdańskiej i nie tworzy zwartej aglomeracji. Forum Gdańsk powstaje w samym centrum Gdańska, w ramach rewitalizacji historycznego Targu Siennego i Targu Rakowego. Trudno wyobrazić sobie lepszą lokalizację - mówi Małgorzata Słowik, dyrektor działu leasingu Multi Poland. - Chcemy przywrócić tradycje handlowe tego miejsca, a także stworzyć tu nowoczesną, tętniąca życiem przestrzeń publiczną, oferującą różnorodne możliwości spędzania czasu wolnego zarówno mieszkańcom Trójmiasta, jak i odwiedzającym je turystom. W ramach projektu Gdańsk zyska też nowe rozwiązania infrastrukturalne, które znacząco usprawnią komunikację w centrum miasta, a jednocześnie ułatwią dojazd do naszego obiektu.

Jak zapewnia Małgorzata Słowik, dzięki strategicznej lokalizacji w centralnym punkcie aglomeracji oraz ciekawemu projektowi łączącemu wiele funkcji, Forum Gdańsk cieszy się dużym zainteresowaniem najemców. - Do otwarcia kompleksu pozostały ponad dwa lata, a jest on już skomercjalizowany w ponad 60 procentach - mówi. - Prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi firmami. Klienci znajdą u nas szeroką, zróżnicowaną ofertę modnych polskich oraz międzynarodowych marek, a także punkty lokalnych przedsiębiorców, dobrze znanych mieszkańcom Gdańska. Łącznie na 62 tys. mkw. powierzchni komercyjnej znajdzie się około 220 lokali handlowych i usługowych, największe w Trójmieście, 
9-ekranowe Multikino, klub fitness Pure Jatomi, restauracje i kawiarnie oraz wielopoziomowy parking na około 
1,1 tys. miejsc. - wylicza.

Prawie w całości wynajęta jest strefa foodcourt. Jej wyjątkowym atutem będzie taras przy zaaranżowanej zielenią skarpie od strony Wałów Jagiellońskich, z którego będzie się roztaczał piękny widok na zabytkowe Główne Miasto. Wejścia do lokali będą zarówno od wewnątrz galerii, jak i z zewnątrz, od strony skarpy. Dzięki temu restauracje mogą być otwarte do późnych godzin, nawet po zamknięciu centrum handlowego.

  • 1
  • 2
  • Nick Knight 2015-11-01 09:41:00
    Another shopping mall that add nothing new, does not connect parts of the city, but rather the opposite , It adds no real improvements, but could have with more thought. It points to the very poor urban planning in Gdansk.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA