PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak pogodzić handel tradycyjny z nowoczesnym

  • Autor: Puls Biznesu
  • 18 kwi 2017 10:05

Jak pogodzić handel tradycyjny z nowoczesnym fot. Shutterstock

Polacy coraz chętniej robią zakupy w sieci. Czy właściciele tradycyjnych sklepów mają się czego obawiać? - zastanawia się Puls Biznesu.

REKLAMA

Rozwój technologii wpływa na zachowania zakupowe. Dotyczy to zwłaszcza pokolenia milenialsów, których życie coraz częściej toczy się w wirtualnej rzeczywistości. Zdaniem specjalistów, nie należy jednak oczekiwać z góry przegranej wojny tradycyjnych punktów sprzedaży z sektorem e-commerce.

Sklepy stacjonarne coraz częściej pełnią rolę showroomu. Tradycyjne witryny i wnętrza salonów wyposaża się m.in. w multimedialne ekrany, tablety lub ekrany ścienne połączone w sterowaną zdalnie sieć.

— Współczesna sprzedaż to równomierne rozwijanie wszystkich platform: stacjonarnych, internetowych i mobilnych. Wiedzą to od dawna liczące się marki, bo ich produkty są dostępne w sieci i w tradycyjnych punktach sprzedaży. Omnichannel jest dziś najważniejszym trendem w branży handlowej. Sklepy stacjonarne zawsze będą istniały, ale będzie się zmieniała ich rola, a co za tym idzie — forma — tłumaczy Anna Sulima-Gillow z firmy Forbis Group.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.