PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak powiększyć zasięg oddziaływania centrum handlowego?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 lut 2016 09:44

Jak powiększyć zasięg oddziaływania centrum handlowego? Anna Malcharek

Catchment area, czyli strefa oddziaływania centrum handlowego jest jednym z czynników określających potencjał obiektu. Gęstość zaludnienia oraz profil mieszkańca wpływa na pozycjonowanie centrum oraz jego późniejszą strategię komunikacyjną. Czy istnieje recepta na skuteczne przyciągnięcie konsumentów nie tylko z miasta, w którym jest zlokalizowane centrum handlowe, ale również z regionu?

REKLAMA

Wyznaczenie zasięgu obiektu pozwala ustalić liczbę ludności i to w jakiej odległości od centrum handlowego mieszkają potencjalni klienci. Co więcej, daje lepszy obraz działalności i uświadamia deweloperom na jakich udoskonaleniach powinni się skupić, aby dotrzeć do interesującej ich grupy klientów.

- Recepta na skuteczny czynnik przyciągający konsumentów z regionu do centrum handlowego, to przede wszystkim atrakcyjny, dopasowany do potrzeb tenant mix, a także ciekawa oferta usługowa. Ważnym elementem jest też reagowanie na zapotrzebowanie klientów, zapewniając im interesujący wybór oferty dodatkowej. Przykładem obiektu, który odwiedzają mieszkańcy z całego regionu, jest Gemini Park Tarnów. W ubiegłym roku centrum zanotowało rekordowy wynik odwiedzalności podczas eventów organizowanych z okazji Dnia Dziecka. Skutecznym rozwiązaniem może być także zaadaptowanie przestrzeni wokół obiektu pod działalność rozrywkową. Park Radości funkcjonujący przy Centrum Handlowo-Rozrywkowym Gemini Park Bielsko-Biała oferuje atrakcje dodatkowo przyciągające klientów. Na jego terenie znajduje się m.in. plac zabaw, zjeżdżalnie, czy boiska do siatkówki. Odwiedzający mogą skorzystać z plenerowych zajęć sportowych, zorganizowane są zajęcia edukacyjne dla dzieci i rodziców, czy zimowe atrakcje. Podobne rozwiązanie planujemy w budowanym obecnie Centrum Handlowym Gemini Park Tychy - komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.