PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak przyciągnąć do galerii 80 tys. osób w dwa dni?

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 paź 2016 12:38

Jak przyciągnąć do galerii 80 tys. osób w dwa dni? Katowice Fashion Week

Katowice Fashion Week to projekt, który zapoczątkował w Polsce nowy sposób myślenia o eventach modowych. Impreza przyciągnęła do Galerii Katowickiej ponad 80 tys. odwiedzających.

REKLAMA

Kilkadziesiąt pokazów mody z najnowszymi kolekcjami sklepowymi, najlepsi projektanci młodego pokolenia, bezpłatne strefy metamorfoz, a także codzienne nagrody, karty podarunkowe i specjalne rabaty dla odwiedzających – to tylko niektóre z atrakcji Katowice Fashion Week – największej imprezy fashion na Śląsku. Odbyła się ona w dniach 15-16 października w Galerii Katowickiej.

- Od początku odrzucaliśmy formułę pasywnego prezentowania mody. Cały koncept oparliśmy na pełnej interakcji, na wciąganiu w dyskusję, czynnym eksperymentowaniu z modą, modelingiem, projektowaniem. W trakcie Katowice Fashion Week często zderzamy różne światy i różne punkty widzenia na modę, odkrywając przed uczestnikami kulisy tego świata – mówi Dawid Prymas, dyrektor marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Na modowym evencie w Galerii Katowickiej odwiedzający mieli okazję zapoznać się z trendami prosto z międzynarodowych wybiegów, spotkać projektantów i gwiazdy ze świata fashion. Odbyły się pokazy młodych projektantów: Jacoba Birge, Mility Nikonorov oraz Kamila Sobczyka. Można też było wziąć udział w castingu do jednego z najstarszych i najbardziej prestiżowych konkursów modelingowych na świecie – The Look of The Year.

Dla klientów Centrum przygotowano studio Fashionable ze stylistką, fryzjerem, fotografem mody oraz makijażystką. Odbyły się również warsztaty i konkurs haute couture. Wszystkie te atrakcje były bezpłatne – według założeń organizatora Katowice Fashion Week to nie tylko prezentacja najnowszych trendów, ale też – poprzez współpracę z projektantami i ekspertami – inspiracja dla klientów Centrum, edukowanie ich i zachęcanie do eksperymentowania z własnym stylem.

Dodatkowo, przez kilkanaście dni przed rozpoczęciem imprezy, każdy odwiedzający Galerię Katowicką mógł wziąć udział w specjalnych konkursach i skorzystać z promocji – przygotowane przez najemców rabaty sięgały -60 proc.

Ponadto ci, którzy rejestrowali paragony z zakupów, mieli możliwość wymiany punktów na nagrody rzeczowe oraz dołączenia do codziennego rankingu, w którym nagradzano kartami podarunkowymi dziesięcioro najlepszych. W ostatnim dniu akcji Galeria Katowicka wyłoniła pierwsze 10 osób z największą liczbą punktów, zebranych w ciągu trwania akcji, i nagrodziła je kartami podarunkowymi o wartości 15 000 zł, 10 000 zł, 5 000 zł oraz 6 x 1 000 zł.

- Dzięki połączeniu elementu sprzedażowego oraz modowego, pomimo ostatnich dni pięknej pogody, wydarzenie przyciągnęło ponad 80 tys. osób, które w tych dniach korzystało zarówno z okazyjnych zakupów, oglądało blisko 15-godzinny program imprezy, jak i uczestniczyło w wydarzeniach, konkursach oraz szeregu bezpłatnych atrakcji. Jesteśmy dumni z wypracowanej przez Galerię Katowicką formuły Katowice Fashion Week. Już teraz myślimy nad kolejną edycją – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.