PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak przyciągnąć klientów?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 kwi 2016 13:03

Jak przyciągnąć klientów? Tresspass (mat. prasowe)

Sieci sportowe szukają nowych pomysłów na przyciągnięcie klientów. Jaki sposób wybrała szkocka marka Trespass?

REKLAMA

Moda na sportowy tryb życia przekłada się na zwiększony popyt na obuwie i odzież sportową, co wymusza na sportowych sieciach handlowych coraz większe wysiłki wyróżnienia się na tle konkurencji. O tym, jaki sposób wybrała szkocka marka Trespass opowiada Marcin Ondruch, Senior Architekt, ARS Retail Group, odpowiedzialny za realizacje marki w Polsce.

- Marka Trespass debiutowała na polskim rynku w 2014 roku. Międzynarodowe doświadczenie zespołu ARS Retail sprawiło, że to właśnie my mamy przyjemność wspierać ekspansję marki, wykonując wszystkie z dziewięciu dotychczasowych realizacji na polskim rynku - tłumaczy Marcin Ondruch.

- Marki kierujące swoje produkty do klientów aktywnych, lubiących zdrowy tryb życia, muszą odpowiednio dopasować swoją identyfikację do oczekiwań klientów. Przechodząc obok witryny salonu, klient musi zostać w pełni zaktywizowany – próbujemy zatem nie tylko zaprosić go do salonu, ale także przekonać do aktywności fizycznej. W salonach Trespass kierunek projektowania i adaptacji przestrzeni wytyczył logotyp firmy. Dominuje aktywizujący kolor niebieski, który z jednej strony uspokaja, wprowadzając w dobry nastrój, a z drugiej - pobudza do twórczego myślenia i działania. Barwa świetnie wpisuje się w asortyment marki, która oferuje m.in. odzież i akcesoria kampingowe i trekkingowe - dodaje.

W salonach Trespass dominują materiały nawiązujące do naturalnych. Charakterystyczna podłoga sklepów ma nawiązywać do leśnej przestrzeni, nasuwając beztroskie chwile na łonie natury. Uwagę we wnętrzach przykuwają także liczne grafiki na ścianach, promujące aktywny tryb życia.

- Asortyment marki Trespass jest barwny i intensywny w wyrazie, przez co we wnętrzach salonów obserwujemy wielką grę kolorów. W efekcie uzyskujemy przestrzeń, w której bardzo dobrze wyeksponowany jest produkt, czyli to, co jest najważniejsze dla klienta– kończy Ondruch.

ARS Retail Group od 2 lat świadczy dla Trespass kompleksowe usługi architektoniczno-wykonawcze. W zakresie współpracy znajdują się m.in. projekty instalacji, aranżacja przestrzeni, wykonawstwo pod klucz, budowa zapleczy i przestrzeni socjalnych, zaopatrzenie w bramki, kasy fiskalne, dokumentacja powykonawcza, itp. Polska firma wykonała dla szkockiej sieci realizacje także w Lipsku i Salzburgu a obecnie trwają odbiory prac najnowszego lokalu – w Factory Outlet w Brehnie.  


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA