PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Jak rozrasta się handel wielkopowierzchniowy w polskich miastach?

  • Autor: www.portalsamorzadowy.pl
  • Dodano: 19 sie 2014 13:54

Kraków w tym roku zarobi blisko 25 mln zł na sklepach wielkopowierzchniowych. Dużo mniejszy Rzeszów może liczyć na 14 mln zł. W 2015 roku liczba dyskontów w Polsce ma sięgnąć 4 tys., nie licząc galerii handlowych. Na ile samorządy rozsądnie podchodzą do wydawania kolejnych pozwoleń na budowę? - pyta www.portalsamorzadowy.pl.

Według danych Market Side najwięcej marketów (w przeliczeniu na liczbę mieszkańców) ma Gorzów Wielkopolski. Działa tam ok. 30 sklepów wielkopowierzchniowych, z czego ponad 20 to dyskonty. Biorąc pod uwagę, że w mieście żyje ok. 125 mieszkańców, na jeden market przypada ok. 5,6 tys. osób.

Dyskonty dominują także w Gdańsku, gdzie wskaźnik ten wynosi 8,5 tys. Z kolei najwięcej, bo ok. 80 marketów, jest w stolicy. Przewodzi sieć Biedronka, która w 2013 roku otworzyła 280 nowych sklepów w całej Polsce i obecnie ich liczba sięga ok. 2,5 tys.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.2.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.