PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Jak sieci handlowe mogą zyskać na automatach do odbioru przesyłek kuierskich

Jak sieci handlowe mogą zyskać na automatach do odbioru przesyłek kuierskich
Łukasz Łukasiewicz, Operations Manager, SwipBox Polska. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 lip 2019 13:59

Współpraca z sieciami handlowymi stanowi wiodący obszar działalności każdego operatora, który etapowo rozwija własne możliwości biznesowe, a także otwiera się na nowe lokalizacje, umożliwiające jeszcze skuteczniejsze dotarcie z usługą do klientów zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. Przedstawiamy komentarz ekspercki autorstwa Łukasza Łukasiewicza, Operations Managera w SwipBox Polska.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 lip 2019 13:59

Rozbudowa infrastruktury automatów do odbioru przesyłek wiąże się bezpośrednio z partnerstwem z sieciami, które niesie za sobą szereg korzyści, ale jednocześnie wymaga dużego zaangażowania w zakresie weryfikacji atrakcyjności poszczególnych lokalizacji. Dynamika rozwoju rynku e-commerce sprawia, że sieci dostosowują się do nowych wyzwań. Popyt na zautomatyzowane punkty odbioru bezpośrednio wiąże się z oczekiwaniami konsumentów, które należy zaspokoić. Z drugiej strony jest to także okazja na implementację usług dodatkowych, mających na celu zaproponowanie uczestnikom rynku możliwości wyboru najlepszego dla nich rozwiązania.

Droga do rozwoju oferty

Nowoczesne rozwiązania, które ułatwiają i przyspieszają odbiór przesyłek to również naturalna droga do rozwoju oferty oraz optymalizacja pierwszej i ostatniej mili kurierskiej. Nowe urządzenia w kolejnych kluczowych lokalizacjach dają jeszcze większej liczbie klientów sieci handlowych możliwość skorzystania z usługi odbioru paczek podczas codziennych zakupów. Rozwiązanie jest wygodne i komfortowe, ponieważ pozwala zaoszczędzić czas. Wystarczy wspomnieć, że konsument podczas wizyty w sklepie zrobi zakupy, a przy okazji odbierze przesyłkę.

Z perspektywy hiper lub supermarketów istotnym elementem jest również otwarta sieć agnostyczna, dostępna dla wielu firm kurierskich. Stanowi ona kolejne udogodnienie dla klientów, którzy mogą podejmować przesyłki dostarczane przez różnych operatorów. Każdej sieci handlowej zależy na kreowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych i zaspokajaniu potrzeb nowoczesnych konsumentów. Z perspektywy dostawcy urządzeń, celem jest dobór takich lokalizacji, które są możliwie najbardziej dogodne dla odbiorców. 

Profil konsumenta

Kluczem do sukcesu jest skuteczne wdrożenie działań z szeroko pojętego obszaru convenience. Wygoda klientów jest niewątpliwie najważniejsza,  ale zawsze należy pamiętać też o komforcie kuriera, który zasila urządzenia paczkami. Ponadto, każda lokalizacja dla automatów jest dobierana i omawiana przy ścisłej współpracy z pracownikami sieci – kierownikami nieruchomości, managerami sprzedaży czy dyrektorami sklepów. Oni najlepiej znają swojego klienta i wiedzą, jaki profil konsumenta robi w ich sklepie zakupy. Mają również wiedzę, jak przearanżować placówkę, aby automat wewnętrzny został zainstalowany w możliwie najbardziej dogodny sposób i nie zaburzał przestrzeni wspólnej.

Innym istotnym parametrem współpracy jest transparentność. Otwarta komunikacja z partnerami biznesowymi ułatwia prowadzenie negocjacji, a w dalszej perspektywie przekłada się na nowe obszary działań oraz inne inspirujące projekty. Partnerskie relacje nie mogą jednak zaburzać terminowej egzekucji wzajemnych zobowiązań. Sieci cenią solidne i stabilne podmioty, z którymi współpraca nie jest obarczona żadnym dodatkowym ryzykiem.  

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.251.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.