PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak wypromować markę w centrum handlowym? Otwarcie sklepu to początek drogi

  • Autor: Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited
  • 26 cze 2017 14:11

Jak wypromować markę w centrum handlowym? Otwarcie sklepu to początek drogi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited

Wypromowanie nowej marki czy sklepu w centrum handlowym to wyzwanie wymagające m.in. długoterminowej strategii i dobrych relacji pomiędzy najemcą a obiektem - uważa Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

REKLAMA

Budowanie marki w centrum handlowym podlega podobnym regułom, co budowa marki gdziekolwiek indziej. Tym nie mniej specyfika miejsca, jakim jest galeria, wprowadza dodatkowe fantastyczne możliwości promocji takie jak oddziaływanie designem wnętrza, atmosferą, relacją klient-sprzedawca, także zapachem, światłem, ekspozycją towaru itd. Warto z tego wycisnąć jak najwięcej już od samego początku. Reszty dopełni dobrze przemyślany event z okazji otwarcia marki bądź też wprowadzenia nowej oferty. Może to być np. koncert, pokaz mody czy spotkanie z artystami albo celebrytami. Takie wydarzenia zawsze przyciągają tłumy.

W Polsce ten zabieg marketingowy jest dobrze znany - organizowano nawet takie eventy jak koncert amerykańskiej gwiazdy pop - Britney Spears, która spotkała się ze swoimi fanami w Złotych Tarasach z okazji premiery linii bielizny zaprojektowanej dla marki Gatta. Równie duże emocje wzbudziła wizyta, w tym samym warszawskim centrum, światowej legendy rapu - 50 Cent, który promował słuchawki SMS Audio w salonie Saturn. Tegoroczny koncert Margaret w CH Forum w Gliwicach, również przyciągnął tysiące fanów piosenkarki. To wydarzenie było organizowane w przemyślany sposób, przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji, których promocja jest dużo tańsza, gdyż pozwala na precyzyjną selekcję grupy docelowej i komunikowanie się tylko z nią. Np. przed występem, każdy kto się logował do Wi-Fi w gliwickiej galerii, mógł wziąć udział w konkursie związanym z koncertem piosenkarki.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.