PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Jak wyróżnić się wśród innych galerii? Madison ma pomysł

Jak wyróżnić się wśród innych galerii? Madison ma pomysł
Wnętrze Galerii Madison
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 mar 2019 09:50

Gdańska Galeria Madison chce być niepowtarzalna. Jednym z celów strategii komercjalizacji obiektu jest zachowanie własnej tożsamości.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 mar 2019 09:50

- W Galerii Madison widzimy, że współcześni klienci są pewni siebie i świadomi własnych potrzeb, poszukują czegoś więcej niż dobrego jakościowo produktu. Znudzeni powtarzalną ofertą handlową oraz profesjonalną, ale nastawioną na masowego, klienta, obsługą w sieciówce, oczekują wyjątkowego doświadczenia zakupowego, spersonalizowanej obsługi, a także oryginalnych konceptów handlowych, unikalnych salonów i nowych marek. Jednym słowem wielowymiarowej wyjątkowości i bycia zauważonym – uważa Anna Thomas, Dyrektor Zarządzająca, Madison.

Kameralny obiekt jest wygodny, nie przytłacza wielkością. Sporo tu salonów lokalnych marek, których próżno szukać nawet w największych obiektach handlowych. Mniejsze formaty sklepów sprzyjają indywidualnej obsłudze klienta i osobistej relacji między kupującym, a sprzedającym. Skandynawski wystrój galerii – jasne przestrzenie, wygodne siedziska w korytarzach, wspólne, długie stoły w strefie food zone, spokojna muzyka i klimat miejsca pomagają zapomnieć o pośpiechu, zachęcają do pogawędki ze sprzedawcami i zakupów w stylu slow-fashion.

Z tych powodów Galeria Madison to miejsce debiutów wyjątkowych konceptów handlowych, zwłaszcza takich, które oferują wysokiej jakości produkty i cenią dbałość o kontakt z klientem. Jednym z nich jest Instytut Zdrowia i Urody Yasumi, który po raz pierwszy w przestrzeni galerii handlowej otworzył swój salon w ub. roku właśnie w Galerii Madison. Także tu, zadebiutował nowy format sieci spożywczej „Netto 3.0”, który charakteryzuje ekologia i prostota w wystroju wnętrza oparta o styl hygge. Pierwszy w Trójmieście salon IPerfumy, marki Notino pojawił się również w Galerii Madison. Co więcej, obecnie na II poziomie galerii powstaje zupełnie nowe Pepco, które będzie pierwszym sklepem marki w śródmieściu Gdańska. W najbliższym czasie do grona najemców galerii dołączy także marka Quiosque, SWISS oraz Premium Brands, oferujący znane, światowe marki z segmentu premium.

- Mniejsze koncepty, pomimo doskonałej oferty często „giną” w przestrzeniach dużych galerii handlowych – uważa Magdalena Dampc, zastępca dyrektora ds. najmu. - Natomiast u nas mają idealne warunki do rozwoju oraz odpowiedniego dla nich odbiorcę, oczekującego nie tylko oryginalnych produktów i usług, ale także indywidualnej porady modowej czy kosmetycznej. Naszą strategię komercjalizacji budujemy w oparciu o takie właśnie potrzeby klientów, a wyniki sprzedaży naszych najemców potwierdzają, że idziemy w dobrym kierunku. Dlatego zawsze znajdzie się u nas miejsce dla ciekawych marek, zwłaszcza tych nieobecnych w naszym najbliższym otoczeniu – dodaje.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.88.220.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.