PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak zapewnić bezpieczeństwo w galerii?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 cze 2016 15:12

Jak zapewnić bezpieczeństwo w galerii? Fot. Impel Security

Rozwój Centrów Handlowych w Polsce stale postępuje. Nowe obiekty, dostosowane do potrzeb współczesnego konsumenta, wymuszają rewitalizację i modernizację starych, a jedne i drugie muszą znaleźć sposób na to, by umiejętnie rywalizować z rosnącym potencjałem e-handlu. Jakie przewagi posiadają i jak powinny je wykorzystać, by utrzymać rynkową pozycję?

REKLAMA

Nowoczesne centra handlowe to już nie tylko super- i hipermarkety, zlokalizowane na obrzeżach wielkich aglomeracji, jakie pamiętamy z początku lat 90. Dzisiaj to coraz częściej, obiekty powstające w ścisłym centrum zarówno metropolii, jak i mniejszych miast. Oferują całe spektrum usług - od sklepów, po biura, kina, restauracje, fitness kluby i lokale rozrywkowe, stając się miejscem spotkań i spędzania wolnego czasu. Ich rola przestała ograniczać się do funkcji czysto handlowych, a - zwłaszcza w momencie, kiedy w większości centrów znaleźć można te same marki - rywalizacja między poszczególnymi obiektami, powinna polegać na nieustannym ulepszaniu doświadczeń klienta. Klienta, który najniższych cen i „okazji” szuka już w sieci, a do galerii handlowej przychodzi po coś zupełnie innego.

Zmiana preferencji zakupowych i - bardziej ogólnie - zwyczajów konsumenckich w dobie nowych technologii, stanowi jednak ogromne wyzwanie dla właścicieli obiektów handlowych, ich najemców i podwykonawców - zwłaszcza tych, od których w pierwszej kolejności zależy komfort i bezpieczeństwo klientów. Bo choć z badań Uniwersytetu Śląskiego wynika, że 14 procent z nas uważa przestrzeń centrów handlowych za bezpieczniejszą od miejskiej - tylko zachowanie odpowiednich procedur chroni od odwrócenia tych proporcji. Opinia, jaką cieszą się centra handlowe, nie jest bowiem dziełem przypadku, tylko odpowiednich procedur i kompetencji pracowników.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA