PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak zapewnić bezpieczeństwo w galerii?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 cze 2016 15:12

Jak zapewnić bezpieczeństwo w galerii? Fot. Impel Security

Rozwój Centrów Handlowych w Polsce stale postępuje. Nowe obiekty, dostosowane do potrzeb współczesnego konsumenta, wymuszają rewitalizację i modernizację starych, a jedne i drugie muszą znaleźć sposób na to, by umiejętnie rywalizować z rosnącym potencjałem e-handlu. Jakie przewagi posiadają i jak powinny je wykorzystać, by utrzymać rynkową pozycję?

REKLAMA

Nowoczesne centra handlowe to już nie tylko super- i hipermarkety, zlokalizowane na obrzeżach wielkich aglomeracji, jakie pamiętamy z początku lat 90. Dzisiaj to coraz częściej, obiekty powstające w ścisłym centrum zarówno metropolii, jak i mniejszych miast. Oferują całe spektrum usług - od sklepów, po biura, kina, restauracje, fitness kluby i lokale rozrywkowe, stając się miejscem spotkań i spędzania wolnego czasu. Ich rola przestała ograniczać się do funkcji czysto handlowych, a - zwłaszcza w momencie, kiedy w większości centrów znaleźć można te same marki - rywalizacja między poszczególnymi obiektami, powinna polegać na nieustannym ulepszaniu doświadczeń klienta. Klienta, który najniższych cen i „okazji” szuka już w sieci, a do galerii handlowej przychodzi po coś zupełnie innego.

Zmiana preferencji zakupowych i - bardziej ogólnie - zwyczajów konsumenckich w dobie nowych technologii, stanowi jednak ogromne wyzwanie dla właścicieli obiektów handlowych, ich najemców i podwykonawców - zwłaszcza tych, od których w pierwszej kolejności zależy komfort i bezpieczeństwo klientów. Bo choć z badań Uniwersytetu Śląskiego wynika, że 14 procent z nas uważa przestrzeń centrów handlowych za bezpieczniejszą od miejskiej - tylko zachowanie odpowiednich procedur chroni od odwrócenia tych proporcji. Opinia, jaką cieszą się centra handlowe, nie jest bowiem dziełem przypadku, tylko odpowiednich procedur i kompetencji pracowników.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.