PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak zapewnić bezpieczeństwo w galerii?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 cze 2016 15:12

Jak zapewnić bezpieczeństwo w galerii? Fot. Impel Security

Rozwój Centrów Handlowych w Polsce stale postępuje. Nowe obiekty, dostosowane do potrzeb współczesnego konsumenta, wymuszają rewitalizację i modernizację starych, a jedne i drugie muszą znaleźć sposób na to, by umiejętnie rywalizować z rosnącym potencjałem e-handlu. Jakie przewagi posiadają i jak powinny je wykorzystać, by utrzymać rynkową pozycję?

REKLAMA

Nowoczesne centra handlowe to już nie tylko super- i hipermarkety, zlokalizowane na obrzeżach wielkich aglomeracji, jakie pamiętamy z początku lat 90. Dzisiaj to coraz częściej, obiekty powstające w ścisłym centrum zarówno metropolii, jak i mniejszych miast. Oferują całe spektrum usług - od sklepów, po biura, kina, restauracje, fitness kluby i lokale rozrywkowe, stając się miejscem spotkań i spędzania wolnego czasu. Ich rola przestała ograniczać się do funkcji czysto handlowych, a - zwłaszcza w momencie, kiedy w większości centrów znaleźć można te same marki - rywalizacja między poszczególnymi obiektami, powinna polegać na nieustannym ulepszaniu doświadczeń klienta. Klienta, który najniższych cen i „okazji” szuka już w sieci, a do galerii handlowej przychodzi po coś zupełnie innego.

Zmiana preferencji zakupowych i - bardziej ogólnie - zwyczajów konsumenckich w dobie nowych technologii, stanowi jednak ogromne wyzwanie dla właścicieli obiektów handlowych, ich najemców i podwykonawców - zwłaszcza tych, od których w pierwszej kolejności zależy komfort i bezpieczeństwo klientów. Bo choć z badań Uniwersytetu Śląskiego wynika, że 14 procent z nas uważa przestrzeń centrów handlowych za bezpieczniejszą od miejskiej - tylko zachowanie odpowiednich procedur chroni od odwrócenia tych proporcji. Opinia, jaką cieszą się centra handlowe, nie jest bowiem dziełem przypadku, tylko odpowiednich procedur i kompetencji pracowników.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA