PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Jak zatrzymać spadek ruchu w galeriach handlowych?

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 02 paź 2015 14:15

Na przestrzeni ostatnich 10 lat rynek centrów handlowych w Polsce osiągnął spektakularny rozrost. Niestety w 2015 r. odnotowano duży spadek ruchu w galeriach handlowych. Głównym powodem takiej sytuacji jest szybki rozwój rynku e-commerce (wg. badań Geminus odnotowano 15 proc. wzrost rynku online do 2014r.).

W ubiegłym roku nastąpił przełom, rynek sprzedaży wielokanałowej nabrał rozpędu. Detaliści zdali sobie sprawę, że do klienta należy docierać różnymi ścieżkami. Ważny jest cały proces logistyczny, kładąc największy nacisk na czas dostarczenia towaru. I w tym aspekcie rozwiązanie omnichannel się sprawdza. Klienta zamawia online, a otrzymuje możliwość odbioru towaru w sklepie stacjonarnym.

Jaka strategia uchroni centra handlowe przed efektem footfall? Przede wszystkim dobra strategia działań wielokanałowych. Klienta, który przychodzi po odbiór zamówionego towaru, należy zainteresować na tyle, aby pozostał w galerii handlowej na dłużej.

- Dobrym przykładem jest firma CCC, (która posiadała jedynie sklepy stacjonarne), wykupiła 70% akcji sklepu eobuwie.pl. Obie firmy zyskały uzupełniające się oferty. Eobuwie może zaoferować stacjonarne punkty darmowego odbioru, co z kolei naturalnie zwiększy ruch w sklepach CCC i może przełożyć się na zwiększenie sprzedaży. – mówi Adrien Salvat, CEO Shipbooster.

Czytaj więcej na www.dlahandlu.pl.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • 98959 2015-10-05 23:30:12
    Ciekawe tylko czy klient,który kupi buty Armaniego, będzie chciał odebrać je w CCC?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.206.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.