PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jak zmieni się handel pod wpływem konsumenta ery digitalnej?

  • www.portalspozywczy.pl
  • 09 cze 2015 16:31

Konsument ery digitalnej odmienia obliczę polskiego rynku. Wynika to z rozwoju najnowszych technologii oraz gwałtownego wzrostu liczby użytkowników internetu. Jak pokazują dane CBOS z czerwca 2014 r., 63 proc. dorosłych Polaków aktywnie korzysta z internetu. Rośnie także liczba internautów w przedziałach wiekowych: 45-54 lat (55 proc.), 55-64 lat (42 proc.), 65 lat i więcej (19 proc.).

REKLAMA

- Mówiąc o „digital konsumencie”, nie mówimy jedynie o osobach młodych, choć to one są najbardziej aktywne i wymagające w tym obszarze. Ci młodzi, to przedstawiciele dwóch grup: osoby, które urodziły się po 1984 roku (pokolenie Y, inaczej zwane millenialsami) oraz po 1995 (pokolenie Z). Dla obu tych grup, internet to ich naturalne środowisko, w którym dorastali oraz spędzali swój wolny czas. Oczekują od nas więcej i obecnie stają się dla nas szansą oraz wyzwaniem, które możemy wykorzystać na naszą korzyść – zwraca uwagę Łukasz Szafrański, Founder & Head of Digital, Bold82 Digital Transformation Agency.

Jak dodaje, warto dobrze poznać preferencje produktowe, sposoby komunikacji online oraz proces dokonywania decyzji zakupowych właśnie przez te grupy. Nie oznacza to jednak, że przedstawiciele obu grup niczym się nie różnią. Wręcz przeciwnie. Szafrański przestrzega przed określaniem w ten sam sposób oraz umieszczaniem razem reprezentantów obu grup wiekowych.

 Czytaj więcej: Digital konsument - szansa i wyzwanie dla handlu

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA