Jaka przyszłość czeka sieć Tesco?
Pierwszym zadaniem Dave'a Lewisa, eksperta od spraw brandingu, będzie zdefiniowanie tożsamości Tesco. Philip Clarke (poprzedni prezes) przyznał, że brand Tesco niesie za sobą pewien bagaż - nie kojarzy się ani z konkretną ceną, ani z konkretną jakością. Obawiamy się, że bez jasnego samookreślenia Tesco nadal będzie tracić klientów na rzecz lepiej zdefiniowanych konkurentów - komentuje zmiany na stanowisku prezesa sieci Tesco Natalie Berg, analityk Planet Retail.
Zdaniem Berg, w nowej roli Dave'owi Lewisowi, który poprzednio pracował w Unileverze, bardzo przyda się bogate doświadczenie zdobyte w sektorze FMCG. Lewis w Unileverze był szefem działu produktów higieny osobistej.
- Choć sądzimy, że Clarke mocno przyczynił się do znaczącego progresu w odświeżaniu istniejących sklepów, fundamentalnym problemem pozostaje fakt, że klienci nie chcą już odbywać długich, cotygodniowych wypraw do oddalonych od nich, wielkich hipermarketów. Zmiana kierownictwa może wnieść do Tesco bardzo potrzebne świeże spojrzenie, jednak strukturalnych zmian w całym sektorze spożywczym nie da się już odwrócić. Lewis będzie musiał repozycjonować Tesco, aby zaadaptować sieć do otoczenia, które się zmieniło - ocenia Berg.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- EUR 0,14% 4,17 zł
- CHF 0,14% 3,48 zł
- USD 0,56% 3,39 zł
-
PT 17:50
Solar zmaga się z zakazem handlu w niedziele
-
PT 17:29
Nathaniel Robinson globalnym dyrektorem w Cushman & Wakefield
-
PT 17:12
W Inowrocławiu powstanie park handlowy
-
PT 16:43
Duże centrum hurtowe szykowane jest koło Warszawy
-
PT 16:39
Olsztyński Centaurus rośnie całodobowo
-
PT 16:21
Większy kompleks produkcyjny BBC w Mirosławcu
-
PT 16:09
Duży kompleks magazynowy Homanit powstanie w Karlinie
-
PT 15:45
Gama rośnie. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
PT 15:43
Klub Innowatora KSSE kształci przyszłe kadry
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
3
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
4
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
5
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
6
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
7
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!