PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jakie trendy będą rządzić rynkiem w 2018 r.? Nielsen podpowiada

  • www.portalspozywczy.pl
  • 29 sty 2018 15:10

Jakie trendy będą rządzić rynkiem w 2018 r.? Nielsen podpowiada fot. Shutterstock

W 2018 roku nastąpi jeszcze bardziej widoczny rozwój produktów, które mają zapewnić konsumentom zdrowotne korzyści. Zakupy staną się jeszcze bardziej osobiste i dostosowane do potrzeb konkretnych konsumentów. Jeszcze szybciej niż w 2017 roku rozwijać się będzie omnikanałowość ze szczególnym uwzględnieniem formatu convenience - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen Polska.

REKLAMA

Zaznacza, że producenci z branży spożywczej dobrze oraz szybko odczytali ten sygnał i zaczęli zmieniać swój asortyment, idąc w kierunku dostarczenia zdrowszych odpowiedników. - Mam na myśli: eliminację sztucznych smaków czy barwników, zapewnienie składu pozwalającego wysłać czytelny komunikat „all natural”, produkty bez glutenu i laktozy, w których przypadku nie tak ważne jest, jaki procent społeczeństwa faktycznie cierpi na nietolerancję tych składników, ale jaki procent chce ich unikać - wyjaśnia dyrektor Nielsena.

- W 2018 roku będziemy świadkami dynamicznego rozwoju dwóch obszarów. Oba związane są z potrzebami konsumentów zdefiniowanymi, jako personal/smart/easy. Zakupy w tym roku muszą być bardziej osobiste i dostosowane do potrzeb konkretnych konsumentów. Będą musiały zajmować jak najmniej czasu, a jednocześnie być w pełni satysfakcjonujące.To oznacza wzmocnienie jeszcze większej ekspansji technologii we wszystkich obszarach zakupów, począwszy od planowania, rekomendowania koszyków i produktów, wskazywania promocji w przypadku zakupów dokonywanych w sklepie, poprzez dostawę, a skończywszy na dalszym umacnianiu się zakupów dokonywanych przez Internet - mówi ekspert.

- Drugi trend, choć już był widoczny był w roku 2017 roku to w 2018 będzie rozwijać się jeszcze szybciej – mowa tutaj o omnikanałowści ze szczególnym uwzględnieniem formatu convenience. Czy to w formie sklepów własnych czy franczyz – następować będzie zacieranie granic między kanałami, gdyż z punktu widzenia konsumenta czas i asortyment będą tak samo istotne - dodaje.

Według Szymona Mordasiewicza - myśląc w kontekście rozwoju wszystkich dóbr, czy to spożywczych czy też chemicznych - mamy do czynienia z ograniczonymi możliwościami dalszego rozwoju. - Myślę, że ten rozwój będzie bardziej liniowy niż geometryczny natomiast to, z czym się możemy mierzyć to właśnie z kategoriami, które będą musiały się skonfrontować z trendami wymienionymi przeze mnie powyżej - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.