PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jakość obsługi najlepsza w salonach Sony i Media Expert

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 kwi 2015 13:51

Badanie mystery shopping czyli sprawdzanie standardów obsługi przez "typowego klienta" przeprowadził Daymaker w lutym 2014 r. w sklepach RTV, AGD i sieciach komputerowych. Najlepiej oceniono Sony Centre i Media Expert.

REKLAMA

Celem badania jest ocena faktycznego poziomu procesu obsługi. „Tajemniczy klienci” Daymaker’a przeprowadzili audyt w sklepach branży RTV, AGD i sieciach komputerowych w oparciu o następujące kryteria: otoczenie sklepu, pierwsze wrażenie, zbadanie potrzeb klienta przez handlowca, wiedzę sprzedającego o produkcie oraz całościowy proces sprzedaży.

Wśród analizowanych sieci, najlepszą obsługę zapewniają salony Sony Centre i elektromarkety Media Expert, które wyraźnie wyprzedziły konkurencję w zestawieniach Daymakerindex.

Na trzecim miejscu rankingu znalazła się sieć Saturn, na czwartym Neo Net, dalej Komputronik, RTV Euro AGD i Media Markt.

Ranking sklepów RTV, AGD i komputerowych pod względem obsługi klienta (według Daymakerindex 2015):

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • juras 2015-04-24 11:33:08
    Jakość i pomysły, w ogóle niźle cisną i są wszedzie. Mogliby zrobić ekspansję na rynek zagraniczny :D
  • jurij 2015-04-23 14:02:26
    Media Expert to bryluje wszędzie i ze wszystkimi wygrywa, rozkłada na łopatki konkurencję.
  • koala 2015-04-23 09:46:46
    Na fb odpisują bardzo szybko, parę razy miałem okazję tak właśnie zgłaszać swój problem.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA