PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jakość obsługi najlepsza w salonach Sony i Media Expert

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 kwi 2015 13:51

Badanie mystery shopping czyli sprawdzanie standardów obsługi przez "typowego klienta" przeprowadził Daymaker w lutym 2014 r. w sklepach RTV, AGD i sieciach komputerowych. Najlepiej oceniono Sony Centre i Media Expert.

REKLAMA

Celem badania jest ocena faktycznego poziomu procesu obsługi. „Tajemniczy klienci” Daymaker’a przeprowadzili audyt w sklepach branży RTV, AGD i sieciach komputerowych w oparciu o następujące kryteria: otoczenie sklepu, pierwsze wrażenie, zbadanie potrzeb klienta przez handlowca, wiedzę sprzedającego o produkcie oraz całościowy proces sprzedaży.

Wśród analizowanych sieci, najlepszą obsługę zapewniają salony Sony Centre i elektromarkety Media Expert, które wyraźnie wyprzedziły konkurencję w zestawieniach Daymakerindex.

Na trzecim miejscu rankingu znalazła się sieć Saturn, na czwartym Neo Net, dalej Komputronik, RTV Euro AGD i Media Markt.

Ranking sklepów RTV, AGD i komputerowych pod względem obsługi klienta (według Daymakerindex 2015):

 

 

  • juras 2015-04-24 11:33:08
    Jakość i pomysły, w ogóle niźle cisną i są wszedzie. Mogliby zrobić ekspansję na rynek zagraniczny :D
  • jurij 2015-04-23 14:02:26
    Media Expert to bryluje wszędzie i ze wszystkimi wygrywa, rozkłada na łopatki konkurencję.
  • koala 2015-04-23 09:46:46
    Na fb odpisują bardzo szybko, parę razy miałem okazję tak właśnie zgłaszać swój problem.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA