Spośród nowo powstałych w naszym kraju sieci Broaster Chicken, Choice oraz Efez największe rozmiary ma osiągnąć ta pierwsza, rozwijana w Polsce na podstawie licencji udzielonej MJM Group przez amerykańską firmę Broaster Chicken.

Broaster Chicken jest znaną marką w USA i na świecie, posiadającą ponad 10 tys. lokali. Do 2014 roku MJM Group planuje otworzyć w całej Polsce nawet 100 placówek z tym logo.

Do tej pory lokale te powstały już w Galerii Tęcza w Kaliszu, Galerii Twierdza w Zamościu i Galerii Piastów w Legnicy. W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia m.in. w: Galerii Świdnickiej (marzec br.), Pasażu Grodzkim w Jeleniej Górze (marzec br.), Galerii Sky Tower we Wrocławiu (maj br.) oraz Galerii Bawełnianka w Bełchatowie.

Sieć Choice to kawiarnio-lodziarnie, w których desery i praliny przygotowuje się na oczach klientów. Placówki te działają już w: Galerii Tęcza w Kaliszu, Galerii Twierdza w Zamościu, Galerii Piastów w Legnicy oraz Pasażu Grodzkim w Jeleniej Górze. Kolejne mają powstać m.in. w Galerii Świdnickiej (marzec br.) oraz Galerii Sky Tower we Wrocławiu (maj br.).

Sieć Efez oferuje dania kuchni tureckiej. Jest obecna w Galerii Piastów w Legnicy, Ferio w Legnicy, Tęcza w Kaliszu i Twierdza w Zamościu. Następne punkty powstaną m.in. w: Galerii Świdnickiej, Pasażu Grodzkim w Jeleniej Górze oraz Galerii Bawełnianka w Bełchatowie.

Prezesem zarządu MJM Group jest Mateusz Mroczka (syn Jana Mroczki), a wiceprezesem Małgorzata Mroczka (żona Jana Mroczki) .