PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jan Mroczka inwestuje w rodzinny biznes gastronomiczny. W planach 100 lokali i debiut na GPW

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 lut 2012 11:21

Jan Mroczka inwestuje w rodzinny biznes gastronomiczny. W planach 100 lokali i debiut na GPW

Centra handlowe mają być głównymi lokalizacjami dla trzech nowych sieci gastronomicznych, jakie rozwija w Polsce MJM Group SA. To rodzinny biznes Mroczków, w którym przewodniczącym rady nadzorczej jest Jan Mroczka - prezes spółki deweloperskiej Rank Progress SA. W ciągu trzech kolejnych lat firma chce otworzyć 100 lokali.

REKLAMA
- Jeśli firma rozwinie się w stopniu przez nas zakładanym, pomyślimy o kolejnych krokach. Moim marzeniem jest to, żeby za trzy lata debiutowała na GPW - mówi Jan Mroczka.

Spośród nowo powstałych w naszym kraju sieci Broaster Chicken, Choice oraz Efez największe rozmiary ma osiągnąć ta pierwsza, rozwijana w Polsce na podstawie licencji udzielonej MJM Group przez amerykańską firmę Broaster Chicken.

Broaster Chicken jest znaną marką w USA i na świecie, posiadającą ponad 10 tys. lokali. Do 2014 roku MJM Group planuje otworzyć w całej Polsce nawet 100 placówek z tym logo.

Do tej pory lokale te powstały już w Galerii Tęcza w Kaliszu, Galerii Twierdza w Zamościu i Galerii Piastów w Legnicy. W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia m.in. w: Galerii Świdnickiej (marzec br.), Pasażu Grodzkim w Jeleniej Górze (marzec br.), Galerii Sky Tower we Wrocławiu (maj br.) oraz Galerii Bawełnianka w Bełchatowie.

Sieć Choice to kawiarnio-lodziarnie, w których desery i praliny przygotowuje się na oczach klientów. Placówki te działają już w: Galerii Tęcza w Kaliszu, Galerii Twierdza w Zamościu, Galerii Piastów w Legnicy oraz Pasażu Grodzkim w Jeleniej Górze. Kolejne mają powstać m.in. w Galerii Świdnickiej (marzec br.) oraz Galerii Sky Tower we Wrocławiu (maj br.).

Sieć Efez oferuje dania kuchni tureckiej. Jest obecna w Galerii Piastów w Legnicy, Ferio w Legnicy, Tęcza w Kaliszu i Twierdza w Zamościu. Następne punkty powstaną m.in. w: Galerii Świdnickiej, Pasażu Grodzkim w Jeleniej Górze oraz Galerii Bawełnianka w Bełchatowie.

Prezesem zarządu MJM Group jest Mateusz Mroczka (syn Jana Mroczki), a wiceprezesem Małgorzata Mroczka (żona Jana Mroczki) .


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA