PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jeden salon w Manufakturze, 4 w Polsce, 100 w planach. Młoda marka szykuje się do ekspansji

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 gru 2016 11:15

Jeden salon w Manufakturze, 4 w Polsce, 100 w planach. Młoda marka szykuje się do ekspansji Homla

Do grona najemców Manufaktury dołączyła marka Homla. To pierwszy w Łodzi salon tej młodej marki z branży wyposażenia wnętrz. Salon Homla w Manufakturze jest czwartym sklepem firmowym w Polsce. Docelowo marka planuje 100 punktów w czołowych polskich obiektach handlowych.

REKLAMA

Salon Homla mieści się na piętrze galerii handlowej Manufaktury, ma powierzchnię 156,88 mkw. – Homla znakomicie uzupełnia ofertę Manufaktury w branży designu i wyposażenia wnętrz. Salon znajduje się w sąsiedztwie innych marek dla domu i choć działa dopiero od kilku dni, już spotkał się z ciepłym przyjęciem naszych gości – zapewnia Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

Korzenie marki sięgają do krajów nordyckich, dokładnie do norweskiego regionu Sør-Trøndelag, gdzie swoje początki ma rzeka Homla. To ten region zainspirował twórców Homla do stworzenia marki, która łączy w sobie zachodnie trendy wyposażenia wnętrz, ze skandynawskim minimalizmem, bielą, szarością, naturalnym drewnem.

Sklep utrzymany jest w jasnych barwach, typowych dla skandynawskich inspiracji marki. - Projekt naszych salonów powierzyliśmy młodej projektantce, która połączyła skandynawski minimalizm z polskim ciepłem– mówi Katarzyna Splitt, starszy specjalista ds. marketingu Homla.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA