PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Jeden z największych salonów 4F już otwarty

Jeden z największych salonów 4F już otwarty
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 maj 2019 16:03

Od 23 maja miłośnicy sportu i aktywności fizycznej, będą mogli zrobić zakupy w sklepie 4F w Galerii Młociny. Salon został zaprojektowany i urządzony w nowoczesnym, inspirowanym stylem industrialnym koncepcie, a dzięki powierzchni 530 mkw. będzie jednym z największych sklepów 4F w kraju.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 maj 2019 16:03

Sklep 4F będzie częścią Alei Mody. W przestronnych, szklanych witrynach o wysokości 7,5 m prezentowane będą najnowsze kolekcje. W salonie 4F dostępne będą kolekcje sportowe oraz sportstylowe, dziecięca kolekcja 4F Junior, a także linia 4F PRO team dedykowana osobom trenującym jak profesjonaliści. Nie zabranie również kolekcji specjalnych m.in. kolekcji tenisowej przygotowanej we współpracy z tenisistą i Ambasadorem 4F, Łukaszem Kubotem. Ważnym elementem sklepu będzie również ściana prezentująca wszystkie modele i kolory obuwia dostępnego w 4F.

Sportowy charakter marki 4F wyrażony zostanie poprzez wykorzystanie materiałów takich jak stal i drewno, kojarzących się z przestrzenią siłowni oraz kompozycji manekinów w dynamicznych, biegowych pozycjach.

- Nowy salon 4F w Galerii Młociny zaprojektowaliśmy zgodnie z najnowszymi trendami, koncentrując się na wygodzie naszych Klientów. We wszystkich sklepach 4F opracowanych zgodnie z nowym konceptem, tkanka meblowa i kolorystyka sklepu stanowią tło dla ekspozycji produktów. W sklepie 4F w Galerii Młociny wzbogaciliśmy je o nowoczesne rozwiązania oświetleniowe podkreślające sportowy charakter marki. Przestrzenne struktury świetlne prowadzą od witryny w głąb sklepu, przyciągając swoją futurystyczną formą. Współgra z nimi kompozycja manekinów w strefie wejścia. Zadbaliśmy również o czytelne strefy zapewniające komfort zakupowy stałym klientom oraz zachęcające nowych do poszukiwań produktów odpowiadających ich potrzebom – mówi Katarzyna Sepielak, Kierownik Działu Architektów w spółce OTCF, właściciela marki 4F.

Sklep w Galerii Młociny jest jednym z niewielu sklepów w sieci 4F, zlokalizowanych w strefie wysokich witryn. Niestandardowe witryny stwarzają ogromne możliwości aranżacyjne dla marki. „Neonowe” hasła MAKE YOUR MOVE i MAKE YOUR WAY to nowy pomysł na komunikację marketingową. Są one uzupełnieniem krat z podświetlanymi grafikami, które stanowią standardowy element aranżacji witryn w 4F. W przestrzeni witryny niedostępnej dla klienta pojawiła się stała geometryczna dekoracja oraz trójwymiarowa struktura oświetleniowa.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.145.45.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.