PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jedna trzecia wizyt w centrach handlowych niezwiązana z tradycyjnymi zakupami

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 mar 2014 11:40

Ponad 32 proc. dzisiejszych wizyt w galeriach handlowych nie ma nic wspólnego z tradycyjnymi zakupami - wynika z sondy Silesia City Center. Coraz częściej za to traktujemy centra handlowe jak mini miasto w mieście, które wypełnia nam wolny czas. O tym, że galeria handlowa jest ciekawą alternatywą dla centrum miasta przekonane jest dziś aż 61 proc. odwiedzających galerie.

REKLAMA

Chociaż wciąż 77 proc. Polaków deklaruje, że ich głównym powodem wizyt w galerii handlowej są zakupy, najczęściej sklepie odzieżowym lub spożywczym, to rośnie procent Polaków, którzy deklarują zgoła odmienne powody. Dziś aż 6,5 proc. z Polaków zdarza się odwiedzać centrum handlowe zupełnie bez powodu.

Ponad 13 proc. traktuje centrum handlowe jako przestrzeń do spotkań ze swoimi przyjaciółmi. Jednocześnie aż 72 proc. deklaruje, że jeśli już wybiera się do galerii to ze znajomymi, rzadko samotnie - wynika z badań SMG/KRC Millward Brown dla Silesia City Center. Dla blisko 9 proc. centra handlowe to przede wszystkim restauracje i kawiarnie, a więc znów spotkania ze znajomymi - wynika z najnowszych badań Silesia City Center, największego centrum handlowego na Śląsku.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA