PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jerzy Mazgaj: W tym roku nieco ograniczyliśmy plany ekspansji Almy i Krakowskiego Kredensu

  • dlahandlu.pl
  • 02 lis 2012 12:32

Jerzy Mazgaj: W tym roku nieco ograniczyliśmy plany ekspansji Almy i Krakowskiego Kredensu

- W tym roku ograniczyliśmy nieco plany ekspansji, stąd też dwa otwarcia sklepów Alma oraz cztery Krakowskiego Kredensu - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market. W przypadku delikatesów Alma w 2012 r. został uruchomiony trzeci sklep w Trójmieście (zlokalizowany w Galerii Szperk), a zaledwie kilka tygodni temu szósty supermarket w Krakowie - w Centrum Handlowym Dekada.

REKLAMA

Jerzy Mazgaj podkreśla, że supermarket Alma w krakowskiej Dekadzie jest szczególnie godny uwagi, bo wnętrze sklepu zostało całkowicie przemodelowane. - Jest odświeżone i bardziej nowoczesne - mówi Mazgaj.

- Jeżeli chodzi o Krakowski Kredens, to ten rok zamkniemy z czterema otwarciami. Za sobą mamy już trzy: w Żyrardowie, Kielcach i Łodzi. Przed nami jedno - w Łomiankach - dodaje Jerzy Mazgaj.

- Nasza strategia się nie zmienia - stawiamy na jakość i przystępne ceny. Jestem pewien, że nasi stali klienci to doceniają, a dzięki nowej linii - Food&Joy - przyciągniemy również nowych. Przed kryzysem bronimy się poprzez aktywne działanie. Nasi klienci regularnie korzystać mogą z licznych promocji i obniżek cen, bardzo dbamy o to, żeby produkty z podstawowego koszyka zawsze miały przystępną cenę. Nie rezygnujemy również z jakości - nie zgadzam się bowiem z tym, że w obszarze jedzenia, zakupów spożywczych, można pójść na kompromis i godzić się na niższe standardy. Z moich obserwacji wynika, że jest dokładnie odwrotnie. Możemy kupić nieco mniej, ale produkty muszą trzymać jakość - wyjaśnia nasz rozmówca.

W okresie I półrocza 2012 roku, w odniesieniu do porównywalnego okresu roku ubiegłego, zarówno spółka dominująca Alma Market SA, jak i cała grupa kapitałowa osiągnęły wzrost przychodów ze sprzedaży. Przychody firmy w przypadku działalności kontynuowanej to 759 067 tys. zł (682 094 tys. zł w I półroczu 2011 r.). Zysk wyniósł 150 967 tys. zł (137 194 w analogicznym okresie roku ubiegłego).

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA