PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jerzy Mazgaj: W tym roku nieco ograniczyliśmy plany ekspansji Almy i Krakowskiego Kredensu

  • dlahandlu.pl
  • 02 lis 2012 12:32

Jerzy Mazgaj: W tym roku nieco ograniczyliśmy plany ekspansji Almy i Krakowskiego Kredensu

- W tym roku ograniczyliśmy nieco plany ekspansji, stąd też dwa otwarcia sklepów Alma oraz cztery Krakowskiego Kredensu - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market. W przypadku delikatesów Alma w 2012 r. został uruchomiony trzeci sklep w Trójmieście (zlokalizowany w Galerii Szperk), a zaledwie kilka tygodni temu szósty supermarket w Krakowie - w Centrum Handlowym Dekada.

REKLAMA

Jerzy Mazgaj podkreśla, że supermarket Alma w krakowskiej Dekadzie jest szczególnie godny uwagi, bo wnętrze sklepu zostało całkowicie przemodelowane. - Jest odświeżone i bardziej nowoczesne - mówi Mazgaj.

- Jeżeli chodzi o Krakowski Kredens, to ten rok zamkniemy z czterema otwarciami. Za sobą mamy już trzy: w Żyrardowie, Kielcach i Łodzi. Przed nami jedno - w Łomiankach - dodaje Jerzy Mazgaj.

- Nasza strategia się nie zmienia - stawiamy na jakość i przystępne ceny. Jestem pewien, że nasi stali klienci to doceniają, a dzięki nowej linii - Food&Joy - przyciągniemy również nowych. Przed kryzysem bronimy się poprzez aktywne działanie. Nasi klienci regularnie korzystać mogą z licznych promocji i obniżek cen, bardzo dbamy o to, żeby produkty z podstawowego koszyka zawsze miały przystępną cenę. Nie rezygnujemy również z jakości - nie zgadzam się bowiem z tym, że w obszarze jedzenia, zakupów spożywczych, można pójść na kompromis i godzić się na niższe standardy. Z moich obserwacji wynika, że jest dokładnie odwrotnie. Możemy kupić nieco mniej, ale produkty muszą trzymać jakość - wyjaśnia nasz rozmówca.

W okresie I półrocza 2012 roku, w odniesieniu do porównywalnego okresu roku ubiegłego, zarówno spółka dominująca Alma Market SA, jak i cała grupa kapitałowa osiągnęły wzrost przychodów ze sprzedaży. Przychody firmy w przypadku działalności kontynuowanej to 759 067 tys. zł (682 094 tys. zł w I półroczu 2011 r.). Zysk wyniósł 150 967 tys. zł (137 194 w analogicznym okresie roku ubiegłego).


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA