PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Jest fitness, jest wyższy footfall

Jest fitness, jest wyższy footfall
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 cze 2018 09:56

Polacy chcą gubić zbędne kilogramy w galeriach handlowych? W odpowiedzi powstaje tam coraz więcej fitness clubów i siłowni. Taki interes opłaca się obu stronom. Galeria zyskuje najemcę i nowych klientów, klub dostęp do tysięcy potencjalnych klubowiczów. Są także inne korzyści. Jakie?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 cze 2018 09:56

Polacy stają się aktywniejsi i bardziej wysportowani. Spora w tym zasługa mody na bycie fit, ale także rosnącej liczby klubów fitness. Dziś w Polsce działa już 2,5 tys. tego typu miejsc, w których ćwiczy ponad 2,8 mln osób. A to dopiero początek. Szacuje się, że za 5 lat aż 4 miliony Polaków będzie członkami klubów fitness. Już teraz zostawiamy tam sporo. Tylko w 2016 roku przychody klubów wyniosły ponad 3,8 mld złotych – podaje w swoim raporcie Deloitte.

Galerie to dobry partner 

Boom na fitness udziela się także galeriom handlowym.  Właściciele ogólnopolskich sieci, ale także lokalni inwestorzy coraz częściej spoglądają w kierunku zarówno dużych obiektów handlowych w dużych miastach, jak również obiektów typu „convinience centers” w mniejszych miejscowościach. Powód?

- Klubowi fitness, ale także siłowni, szkole tańca, sztuk walk czy jogi łatwiej jest pozyskać członków lub kursantów w galerii. Inwestują bowiem w lokal w miejscu ze stałym dostępem nawet do kilku milionów potencjalnych klientów rocznie. To znacznie ułatwia rozwój, obniża koszty marketingowe, ale także czyni inwestycję mniej ryzykowną – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy, gdzie 2 miesiące temu Fabryka Formy otworzyła kolejny swój klub na Śląsku.

Korzyści są jednak obustronne. Fitness club zyskuje solidnego partnera, galeria handlowa zyskuje natomiast kolejny atut przyciągający klientów. Dziś obok restauracji i kawiarni, placów zabaw i kin, to właśnie studia fitness i siłownie są głównym poza zakupowym elementem generującym ruch.

- Działalność klubu zapewnia galerii zarówno systematycznie przyrost nowych klientów, wybierających galerię ze względu na tę ofertę, jak również tworzy dotychczasowym kolejny, atrakcyjny powód do wizyty. Ma także wpływ na częstotliwość wizyt. Osoba korzystająca z oferty klubu odwiedza galerię nawet 7 razy w tygodniu, bywa, że nawet 2 razy dziennie. Jest to także jeden z tych klientów, który najczęściej odwiedza galerię w niedziele wolne od handlu – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.206.226.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.