PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jeszcze więcej mody i gastronomii w ETC Swarzędz

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 cze 2018 08:27

Jeszcze więcej mody i gastronomii w ETC Swarzędz mat.pras.

Do grona najemców ETC Swarzędz, jednego z najstarszych centrów handlowych
w Wielkopolsce, w którym w ubiegłym roku zakończyła się modernizacja dołączają nowe marki modowe i gastronomiczne. Tylko w ostatnim czasie umowy podpisały sieci Big Star i Quiosque, a swoje lokale otworzyły także Tatuum oraz restauracja Sushi&More.

REKLAMA

Kolejne sieci handlowe zdecydowały się wzbogacić ofertę modową ETC Swarzędz. Jedną z nich jest Big Star – marka o szwajcarskich korzeniach, której tradycja sięga lat 70. XX w. W ETC Swarzędz zajmie ponad 152 mkw. i zaoferuje odzież jeansową ,a także szeroki wybór obuwia i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolejny najemca wzmocni sektor mody damskiej w centrum. Marka Quiosque oferuje odzież dla kobiet w szerokiej gamie rozmiarów (od 34-48), łączącą wygodę i komfort noszenia z ponadczasowym, eleganckim stylem. W ETC Swarzędz wprowadzi się do lokalu o powierzchni ok. 95 mkw. W ostatnim czasie ofertę centrum w tym segmencie wzmocniła także marka Tatuum, która w maju b.r. otworzyła swój sklep o pow. 86 mkw. Sieć określa swój styl jako klasyczną elegancję, złamaną sportowym luzem, a w tym sezonie zasłynęła głośną kampanią z udziałem piosenkarek Marii Sadowskiej i Julii Pietruchy.

W ETC Swarzędz pojawia się też coraz więcej najemców gastronomicznych. Pod koniec maja swoją działalność rozpoczęła restauracja Sushi&More, która zlokalizowana jest w strefie food court. Restauracja specjalizuje się nie tylko w sushi, ale oferuje również bogaty wybór dań kuchni japońskiej, a także ashimi – zdrowy fast food, łączący sushi i burrito. Minimalistyczny i elegancki design lokalu sprzyja posiłkom w kameralnej, spokojnej atmosferze.

– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię i poszerzamy nie tylko ofertę handlową, ale także gastronomiczną – chcemy, by ETC Swarzędz nie było dla klientów tylko miejscem zakupów, ale przede wszystkim relaksu i spędzania wolnego czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Jak wynika z badań, które przeprowadziliśmy we współpracy z agencją Meritum, to właśnie rozwój tego segmentu usług jest przez naszych klientów najbardziej oczekiwany. Oprócz sukcesywnego pozyskiwania nowych najemców, staramy się także stworzyć w ETC przyjazną atmosferę, sprzyjającą rozrywce i wypoczynkowi. Organizujemy szereg wydarzeń, umożliwiających odwiedzającym nas ciekawe spędzenie czasu – tylko w ostatnim czasie w ETC gościło kino samochodowe, turniej taneczny, koncert popularnego zespołu oraz dzień dla rodziny, z mnóstwem gier i zabaw dla osób we wszystkich grupach wiekowych. Już niebawem poinformujemy o kolejnych nowościach i wydarzeniach, które czekają na naszych klientów – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.