PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

JLLS: Coraz więcej międzynarodowych sieci pozytywnie ocenia potencjał polskiego rynku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 lis 2011 12:49

Według Jones Lang LaSalle, coraz więcej międzynarodowych firm pozytywnie ocenia potencjał rynku polskiego i decyduje się na otwieranie swoich sklepów w naszym kraju.

REKLAMA

- Duża dostępność wysokiej jakości powierzchni handlowych, w połączeniu w rosnącą siłą nabywczą, przyciąga nowe marki przede wszystkim do głównych miast regionalnych. Spośród marek, które rozpoczęły działalność w 2011 roku, dominują te związane z modą oraz obuwiem - wyjaśnia Dagmara Filipiak, starszy konsultant w dziale Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle.

Jak dodaje, branża dziecięca również cieszy się dużym zainteresowaniem. Świadczy o tym m.in. debiut marki Toys"R"Us, zaplanowany na 26 listopada w warszawskim CH Blue City. - Nowe marki wchodzące na rynek zapewniają polskiemu konsumentowi szerszy wybór asortymentowy oraz cenowy - podsumowuje Dagmara Filipiak.

Doradcą sieci Toys"R"Us na polskim rynku jest Jones Lang LaSalle. Na przyszły rok firma zapowiada kolejne otwarcia w dużych miastach w Polsce. W tej chwili ma około 1600 sklepów w 35 krajach, a Polska jest 36. państwem, do którego wkracza.

Obecnie, obok marki Toys"R"Us, zespół Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle świadczy usługi doradcze jeszcze dwóm nowynm markom na polskim rynku handlowym - LC Waikiki oraz Claire's.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA