PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

JLLS: Coraz więcej międzynarodowych sieci pozytywnie ocenia potencjał polskiego rynku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 lis 2011 12:49

Według Jones Lang LaSalle, coraz więcej międzynarodowych firm pozytywnie ocenia potencjał rynku polskiego i decyduje się na otwieranie swoich sklepów w naszym kraju.

REKLAMA

- Duża dostępność wysokiej jakości powierzchni handlowych, w połączeniu w rosnącą siłą nabywczą, przyciąga nowe marki przede wszystkim do głównych miast regionalnych. Spośród marek, które rozpoczęły działalność w 2011 roku, dominują te związane z modą oraz obuwiem - wyjaśnia Dagmara Filipiak, starszy konsultant w dziale Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle.

Jak dodaje, branża dziecięca również cieszy się dużym zainteresowaniem. Świadczy o tym m.in. debiut marki Toys"R"Us, zaplanowany na 26 listopada w warszawskim CH Blue City. - Nowe marki wchodzące na rynek zapewniają polskiemu konsumentowi szerszy wybór asortymentowy oraz cenowy - podsumowuje Dagmara Filipiak.

Doradcą sieci Toys"R"Us na polskim rynku jest Jones Lang LaSalle. Na przyszły rok firma zapowiada kolejne otwarcia w dużych miastach w Polsce. W tej chwili ma około 1600 sklepów w 35 krajach, a Polska jest 36. państwem, do którego wkracza.

Obecnie, obok marki Toys"R"Us, zespół Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle świadczy usługi doradcze jeszcze dwóm nowynm markom na polskim rynku handlowym - LC Waikiki oraz Claire's.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA