PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

JLLS: Coraz więcej międzynarodowych sieci pozytywnie ocenia potencjał polskiego rynku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 lis 2011 12:49

Według Jones Lang LaSalle, coraz więcej międzynarodowych firm pozytywnie ocenia potencjał rynku polskiego i decyduje się na otwieranie swoich sklepów w naszym kraju.

REKLAMA

- Duża dostępność wysokiej jakości powierzchni handlowych, w połączeniu w rosnącą siłą nabywczą, przyciąga nowe marki przede wszystkim do głównych miast regionalnych. Spośród marek, które rozpoczęły działalność w 2011 roku, dominują te związane z modą oraz obuwiem - wyjaśnia Dagmara Filipiak, starszy konsultant w dziale Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle.

Jak dodaje, branża dziecięca również cieszy się dużym zainteresowaniem. Świadczy o tym m.in. debiut marki Toys"R"Us, zaplanowany na 26 listopada w warszawskim CH Blue City. - Nowe marki wchodzące na rynek zapewniają polskiemu konsumentowi szerszy wybór asortymentowy oraz cenowy - podsumowuje Dagmara Filipiak.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA