PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Joanna Przetakiewicz otworzyła butik w Harrodsie

  • Autor: vumag.pl
  • 18 kwi 2016 17:52

Joanna Przetakiewicz otworzyła butik w Harrodsie Harrod's, fot. Stivod/Pixabay

La Mania otworzyła autorski butik w najbardziej znanym i jednym z najbardziej prestiżowych sklepów towarowych w Londynie. Ubrania polskiej marki dostępne są w dziale International Designers, zaraz obok takich marek jak Givenchy czy Balenciaga.

REKLAMA

Ubrania La Manii zadebiutowały w londyńskim Harrodsie już ponad trzy lata temu, jednak dopiero teraz marka dostała możliwość stworzenia własnego, autorskiego butiku.

W Polsce La Mania posiada obecnie cztery butiki autorskie w Warszawie, Katowicach, Gdyni i we Wrocławiu. Markę modową stworzyła w 2010 roku Joanna Przetakiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sony 2016-04-19 13:08:09
    Ta pani znana jest tylko z romansu z Kulczykiem a nie z twórczości. Kasę na rozruch biznesu otrzymała od Kulczyka a wszystkie kolekcje z metką la mania są zwykłymi plagiatami więc nie ma czym i kim się chwalić. Zresztą la mania to przeinwestowany biznes - Przetakiewicz wpakowała już w la manię ponad 18 000 000 zł i od 2010 r. spólka leci na samej stracie. Żeby wyzerować licznik i wykazywać zyski musiałby trafić się kolejny sponsor jak Kulczyk, który wyłoży te 18 mln pln i jeszcze dorzuci ponad 11 mln zł na spłatę kredytu prywatnego, który Przetakiewicz zaciągnęła w banku pod zastaw hipoteki nieruchomości, którą podarował jej Kulczyk. Cel przeznaczenia kredytu: promocja w mediach i zabawa w milionerkę, którą nie jest w sensie aktywów bo milionerką-bankrutką z całą pewność jest i to od bardzo dawna :) Osobiście, życzę tej pani, żeby w tym Harrodsie jakaś sprzedaż była i by chociaż zwróciły się koszty najmu powierzchni lokalu w przeciwnym razie zbyt długo marka la mania tam nie zabawi :) Polskie butiki la mania wieją pustką, nigdy nie widać w środku kupujących więc tak samo będzie z butikiem w Harrodsie. Podziwiam odwagę i mega determinację Przetakiewicz bo trzeba nie mieć mózgu by wynajmować większą powierzchnię skoro przy malutkim stoisku sprzedaż była zerowa. Przy takiej konkurencji z górnej półeczki jakaś tam la mania rodem made in poland jest absolutnie bez szans. Jak uda się sprzedać jedną czy dwie kiecki w miesiącu to i tak będzie cud ale ten cud nie wystarczy ani na opłacenie wynagrodzenia pracowników ani na koszty związane z najmem lokalu, które są 10-20 razy większe od w-wskich najmów lokali użytkowych.
  • zuza 2016-04-19 13:29:48
    Pani Przetakiewicz pozuje na wielką bizneswoman, ale kiepski to biznes - 4 butiki w Polsce i stoisko w Harrodsie. Więcej w tym wszystkim gadania i pozowania, niż faktycznego dochodowego biznesu. Lipa.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.