PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

John Banka, Colliers: Wrocław stał się globalnym brandem

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 lis 2012 14:57

Wrocław stał się brandem. Wykorzystuje swoją lokalizację, inwestuje w infrastrukturę i pokazuje światu, że jest to miejsce otwarte na nowe inwestycje - mówi John Banka, partner, Development Advisory Services, Colliers International.

REKLAMA

Jak mówi John Banka, Wrocław jest zawsze na liście lokalizacji zagranicznych inwestorów, którzy chcą wejść do Polski lub poszerzyć tu swoją dzialalność.

- Można powiedzieć, że Wrocław jest na drugim miejscu po Warszawie, jeśli chodzi o siłę lokalizacji i zainteresowanie przedsiębiorców - podsumowuje.

Ekspert dodaje, że każde miasto ma swoje słabe strony, tak jest też w przypadku Wrocławia, ale miasto to ma tę przewagę, że potrafi eksponować swoją siłę. - Udowodniono to m.in. w czasie Euro 2012 - podkreśla John Banka.  

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA