PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jula uśmiecha się do biznesu - rusza program JulaPro

  • Autor: PropertyNews
  • 15 lis 2017 11:02

Jula uśmiecha się do biznesu - rusza program JulaPro fot.mat.pras.

Rusza nowy program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny krok w rozwoju sieci Jula w Polsce, która otworzyła w tym roku sklep internetowy i planuje dalszą ekspansję w zakresie sieci sklepów stacjonarnych.

REKLAMA

Program lojalnościowy JulaPro stworzony został z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Stanowią oni jedną z kluczowych grup odbiorców sieci multimarketów Jula, która oferuje nie tylko wyposażenie umożliwiające bezpieczną i efektywną pracę, ale także odzież roboczą i akcesoria sprawdzonych marek.

- Program JulaPro to duży krok w spełnianiu potrzeb klienta biznesowego Jula. Oferta Jula - jedynej w Polsce sieci sklepów detalicznych opartych na skandynawskim formacie multimarketu – skierowana jest do klientów, którzy szukają wielu produktów w jednym miejscu, a jednocześnie oczekują najwyższej jakości w połączeniu z korzystną ceną. Wierzymy, że program w Polsce powtórzy sukces tych, które od roku działają na terenie Szwecji i Norwegii – wyjaśnia Tomasz Wienke, country manager Jula Polska.

Program oparty jest na zasadzie „3 razy PRO”: PROsty system rabatowy, PROfesjonalna obsługa, PROdukty dla specjalistów. Przystępując do JulaPro, klient może korzystać z ofert specjalnych oraz systemu, pozwalającego na uzyskanie rabatu w wysokości od 2 do 10 proc., na którego wysokość wpływa saldo zakupów dokonanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Rabat naliczany jest bezpośrednio przy kasie.

Program JulaPro to rozwiązanie, którego dużym udogodnieniem jest aplikacja mobilna, dostępna w Google Play i Apple Store. Daje ona możliwość zarządzania zakupami w prosty, szybki sposób, a jej liczne funkcjonalności, jak historia zakupów czy faktur, zapewniają pełną kontrolę nad procesem zakupów.

- Jula konsekwentnie stawia na rozwój w Polsce, o czym świadczą m.in.: uruchomiony w tym roku i dobrze prosperujący sklep e-commerce, dzięki któremu trafiliśmy z ofertą do klientów z najdalszych zakątków Polski, a teraz – wzmacniający naszą ofertę dla biznesu – program lojalnościowy JulaPro – podsumowuje Tomasz Wienke. – Wciąż intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci sklepów stacjonarnych. W tym momencie naszej ekspansji chcemy rozwijać się przede wszystkim w dużych miastach oraz wzmocnić naszą obecność w aglomeracjach, w których już posiadamy nasze sklepy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA