PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jurajska bije własne rekordy i planuje nowe inwestycje

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 05 kwi 2018 08:18

Jurajska bije własne rekordy i planuje nowe inwestycje

Nowe inwestycje galerii, nowi najemcy i inwestycje u najemców, sprawiają, że w Jurajskiej konsekwentnie rośnie liczba klientów. Tylko w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2018 roku zakupy zrobiło tu ponad 1,6 miliona osób. Jak dotąd to najlepsze otwarcie roku w historii tego centrum handlowego.

REKLAMA

Galerii Jurajskiej wciąż przybywa klientów. Działające od 9 lat centrum handlowe notuje właśnie rekordowe kwartalne wyniki. Tylko od stycznia do marca liczba odwiedzających galerię wzrosła o ponad 5 proc. w porównaniu do podobnego okresu przed rokiem. Łącznie zakupy zrobiło tutaj ponad 1,63 mln osób, o 100 tys. więcej niż przed rokiem.

Dobrze wypadły także poszczególne miesiące - zwłaszcza styczeń. W pierwszym miesiącu 2018 roku Galerię Jurajską wybrało ponad 580 tys. osób, aż o 11 proc. więcej niż w tym samym miesiącu przed rokiem. – Liczba klientów galerii wciąż pnie się w górę. Widzimy dziś stabilny wzrost, który utrzymuje się już kolejny rok z rzędu. Bardzo dobre otwarcie 2018 roku pokazuje, że ten trend ma szansę utrzymać się także w tym roku i to z kilkoma zaskakującymi punktami po drodze - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Pierwsze takie punkty centrum handlowe zanotowało już w marcu. W galerii wzrosła m.in. frekwencja w dni powszednie. W efekcie, dziś galerię odwiedza średnio ponad 18 tys. osób dziennie.

Oferta procentuje

Wyniki I kwartału to zasługa przede wszystkim pozytywnych zmian, jakie wciąż zachodzą w galerii oraz inwestycji, zarówno najemców, jak i samej Jurajskiej. Tylko od początku 2017 roku aż 30 dotychczasowych najemców zdecydowało się zainwestować w swoje lokale, z czego aż 17 podjęło decyzje o powiększeniu sklepu i poszerzeniu oferty, w tym m.in. 4F, Smyk, Deichmann czy Big Star. Pozostali zmodernizowali swoje lokale wprowadzając m.in. nowoczesne koncepty handlowe. Kolejni najemcy już mają podobne plany na 2018 rok. Jednocześnie galeria wciąż rozwija poszczególne segmenty swojej oferty.

- Oferta galerii jest coraz szersza i coraz ciekawsza, a tym samym bardziej konkurencyjna. To zatrzymuje klienta w Częstochowie, sprawia, że przychodzi do nas z ciekawością i co najważniejsze wraca. Dużym sukcesem dla nas jest to, że z galerii odwiedzanej okazjonalnie, staliśmy się miejscem regularnych, codziennych zakupów. Dla większości częstochowian jesteśmy dziś galerią pierwszego wyboru, która zaspokaja różne potrzeby zakupowe, bez konieczności przemieszczania się do innych miast – mówi Roman Bugajczyk.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.