PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jurajska bije własne rekordy i planuje nowe inwestycje

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 05 kwi 2018 08:18

Jurajska bije własne rekordy i planuje nowe inwestycje

Nowe inwestycje galerii, nowi najemcy i inwestycje u najemców, sprawiają, że w Jurajskiej konsekwentnie rośnie liczba klientów. Tylko w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2018 roku zakupy zrobiło tu ponad 1,6 miliona osób. Jak dotąd to najlepsze otwarcie roku w historii tego centrum handlowego.

REKLAMA

Galerii Jurajskiej wciąż przybywa klientów. Działające od 9 lat centrum handlowe notuje właśnie rekordowe kwartalne wyniki. Tylko od stycznia do marca liczba odwiedzających galerię wzrosła o ponad 5 proc. w porównaniu do podobnego okresu przed rokiem. Łącznie zakupy zrobiło tutaj ponad 1,63 mln osób, o 100 tys. więcej niż przed rokiem.

Dobrze wypadły także poszczególne miesiące - zwłaszcza styczeń. W pierwszym miesiącu 2018 roku Galerię Jurajską wybrało ponad 580 tys. osób, aż o 11 proc. więcej niż w tym samym miesiącu przed rokiem. – Liczba klientów galerii wciąż pnie się w górę. Widzimy dziś stabilny wzrost, który utrzymuje się już kolejny rok z rzędu. Bardzo dobre otwarcie 2018 roku pokazuje, że ten trend ma szansę utrzymać się także w tym roku i to z kilkoma zaskakującymi punktami po drodze - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Pierwsze takie punkty centrum handlowe zanotowało już w marcu. W galerii wzrosła m.in. frekwencja w dni powszednie. W efekcie, dziś galerię odwiedza średnio ponad 18 tys. osób dziennie.

Oferta procentuje

Wyniki I kwartału to zasługa przede wszystkim pozytywnych zmian, jakie wciąż zachodzą w galerii oraz inwestycji, zarówno najemców, jak i samej Jurajskiej. Tylko od początku 2017 roku aż 30 dotychczasowych najemców zdecydowało się zainwestować w swoje lokale, z czego aż 17 podjęło decyzje o powiększeniu sklepu i poszerzeniu oferty, w tym m.in. 4F, Smyk, Deichmann czy Big Star. Pozostali zmodernizowali swoje lokale wprowadzając m.in. nowoczesne koncepty handlowe. Kolejni najemcy już mają podobne plany na 2018 rok. Jednocześnie galeria wciąż rozwija poszczególne segmenty swojej oferty.

- Oferta galerii jest coraz szersza i coraz ciekawsza, a tym samym bardziej konkurencyjna. To zatrzymuje klienta w Częstochowie, sprawia, że przychodzi do nas z ciekawością i co najważniejsze wraca. Dużym sukcesem dla nas jest to, że z galerii odwiedzanej okazjonalnie, staliśmy się miejscem regularnych, codziennych zakupów. Dla większości częstochowian jesteśmy dziś galerią pierwszego wyboru, która zaspokaja różne potrzeby zakupowe, bez konieczności przemieszczania się do innych miast – mówi Roman Bugajczyk.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA