PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jurajska czeka na nowy rekord. Szanse są duże

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 paź 2016 11:41

Jurajska czeka na nowy rekord. Szanse są duże Galeria Jurajska, mat. prasowe

Rośnie liczba klientów, a także obroty najemców największego centrum handlowego w Częstochowie. Każdego miesiąca Galerię Jurajską odwiedza już od 550 do 600 tys. osób. Przedstawiciele obiektu czekają na nowy rekord.

REKLAMA

FooFall w górę

Galeria Jurajska na coraz mocniejszym plusie. W III kwartale centrum handlowe zanotowało 6 proc. wzrost liczby klientów w porównaniu z takim samym okresem przed rokiem. To również jak dotąd najlepszy kwartał pod tym względem w 2016 roku. Oznacza to, że każdego miesiąca centrum handlowe odwiedza już od 550 do 600 tys. osób.

Trend zwyżkowy w liczbie odwiedzających obiekt notuje od początku tego roku. Jeśli taka sytuacja się utrzyma, Galeria Jurajska ma szansę po raz kolejny pobić własny rekord odwiedzalności, ustanowiony w 2015 roku, kiedy obiekt odwiedziło ponad 6,2 miliona osób - informuje dyrekcja.

- To bardzo dobry rok dla Galerii Jurajskiej. Centrum wciąż przyciąga nowych klientów, także z ościennych powiatów, zyskujemy także bardzo lojalnych klientów, którzy wracają do nas regularnie, traktując Jurajską jako galerię pierwszego wyboru w mieście - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Dwucyfrowe obroty

Ale nie tylko liczba odwiedzających rośnie w Galerii Jurajskiej. W III kwartale centrum handlowe zanotowało także dwucyfrowy wzrost w obrotach u najemców. Ta tendencja również utrzymuje się w galerii od początku roku. Zdaniem przedstawicieli centrum, rosnąca popularność w regionie to zasługa zmian, jakie wciąż zachodzą w Galerii Jurajskiej.

Efekt zmian i inwestycji

Od kilku miesięcy centrum handlowe mocno inwestuje w siebie. Na początku roku zmodernizowano tam food court oraz oświetlenia parkingów, wymieniając je na oszczędzające energię LED-y. Galeria zainwestowała także w nowe oznaczenia pasażu, latem natomiast odświeżono elewację i tereny zielone wokół galerii. We wrześniu z kolei oddano do użytku nową strefę dydaktyczno-wypoczynkową z gigantycznym akwarium morskim. Na początku października z kolei uruchomiono specjalne toalety - dla dzieci i dla rodzin.

W 2015 roku w Jurajskiej otwarto aż 16 nowych salonów, w 2016 już 7, wśród nich m.in. Taranko, Ptak Moda, Italian Fashion, Fotojoker czy NC+. Spora grupa najemców zdecydowała się także w tym roku na powiększenie salonów m.in. CCC i Rossmann. Kolejne otwarcia planowane są na najbliższe tygodnie, w tym otwarcie studia fitness.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.