PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Jurajska inwestuje w nową jakość

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 lip 2017 15:57

Jurajska inwestuje w nową jakość Galeria Jurajska

Najemcy Galerii Jurajskiej remontują swoje salony. Część z nich wprowadza nowe koncepty handlowe. Jednocześnie przybywają nowi najemcy.

REKLAMA

Galeria Jurajska rozwija i odświeża swoją ofertę. Od początku roku w centrum handlowym trwają relokacje części sklepów do większych salonów oraz intensywne remonty w placówkach, które przedłużyły z galerią umowy najmu. Tego typu działania zrealizowano już u 16 najemców.

Pod koniec czerwca w nowej odsłonie zaprezentował się salon Kazar. Marka, obecna w galerii od jej otwarcia w 2009 roku, odświeżyła mający ponad 149 mkw., lokal wprowadzając do niego  swój najnowszy koncept handlowy. Wnętrze łączy elegancki i luksusowy styl z nowoczesnymi rozwiązaniami w projektowaniu sklepów. Dominuje w nim przestrzeń,  ułatwiająca robienie zakupów intuicyjność aranżacji oraz połączenie złota z brązem.

Kazar to już kolejna marka oferująca buty i dodatki, która zdecydowała się na taki ruch w ostatnich miesiącach. Wcześniej na relokację i remont lub sam remont zdecydowały się takie marki jak m.in. Deichmann, ECCO, Ryłko, Big Star, Lee Wrangler, Giacomo Conti czy Ochnik.

- W Galerii Jurajskiej od kilku miesięcy z sukcesem prowadzimy relokację części najemców, którzy zdecydowali się na powiększenie lokalu. Nieustannie trwają także prace nad nowymi aranżacjami wnętrz marek, które pozostały w swoich lokalach. Rok 2017 to bez wątpienia dla nas rok zmian i modernizacji u najemców, a tym samym coraz ciekawszej oferty – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Semilac wśród najemców

Ale nie tylko relokację zmieniają ofertę Jurajskiej. Także nowe otwarcia.  Od początku roku oferta Jurajskiej wzbogaciła się już o 6 nowe sklepy m.in. supermarket Biedronka (nowy operator spożywczy), a także Tezenis, 50 Style, Rosenthal, Recman i multibrand Men’s Casual. Pod koniec czerwca do grona najemców dołączyła marka Semilac, która swój punkt otworzyła na wyspie handlowej. Ofertą marki są produkty do profesjonalnej stylizacji paznokci, m.in. lakiery, żele, płyny i akcesoria.

Obecność marki poszerza rozwijającą się ofertę kosmetyczną Jurajskiej. Już dziś składa się na nią aż 10 salonów takich marek jak m.in. Sephora, Douglas, Inglot, Paese czy Yves Rocher. – Nieustannie staramy się rozwijać naszą ofertę w strategicznych dla nas segmentach. W ostatnich miesiącach intensywnie pracujemy nad jej wzbogaceniem w obszarze m.in. zdrowia i urody, ale także dodatków i ubrań – mówi Bugajczyk.

Jurajska też inwestuje

W parze ze zmianami u najemców idą także inwestycje prowadzone przez samą galerię. Tylko w ostatnich miesiącach centrum handlowe uruchomiło nowe parkingi dla rowerów, motocykli i autokarów, rozpoczęły się także prace nad najnowocześniejszym w Polsce systemem zarządzania parkingiem. Centrum handlowe uruchomiło także nową poczekalnię ze stacjami ładowania urządzeń mobilnych oraz zainwestowało w ogólnodostępne wi-fi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.